Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Консультація сімейного лікаря: у яких випадках варто звертатися

Консультація сімейного лікаря: у яких випадках варто звертатисяПри виникненні патологічного стану певного характеру, ми витрачаємо дорогоцінний час та кошти на пошуки спеціалістів, які б допомогли розв'язати проблему. При цьому патологія прогресує. Зазначимо, що сімейна медицина є первинною ланкою при розвитку захворювань, адже сімейний лікар має широку спеціалізацію й при виникненні проблеми вирішує її, або діагностувавши захворювання відправляє хворого до відповідного вузькопрофільного спеціаліста для подальшого лікування. 
Підписавши декларацію з сімейним лікарем, Ви та члени вашої родини можуть звертатися при появі питань по стану здоров'я. За статистикою більшість проблем зі здоров'ям можуть бути вирішені на рівні первинної ланки, особливо при вчасному зверненні. 
 
Зазначимо, що окрім прямого обстеження та лікування, в разі необхідності сімейний лікар буде видавати направлення до вузькопрофільних спеціалістів, виписувати рецепт на ліки (в тому числі за програмою “Доступні ліки”), медичні довідки. 

При появі яких симптомів варто звернутися до сімейного лікаря?

При розвитку певних проявів захворювання в першу чергу необхідно звернутися до свого сімейного лікаря. Завдяки обсягу знань, лікар не тільки займається діагностуванням терапевтичних патологій, а й ендокринними, пульмонологічними порушеннями. При тяжких станах відбувається перенаправлення пацієнта до профільного фахівця. Відповідно хворому не потрібно самостійно шукати необхідного спеціаліста. 
 
Зазвичай до симптомів, які змушують пацієнтів звернутися до свого сімейного лікаря є:
  1. Больові відчуття у вухах, горлі, інтенсивний головний біль.
  2. Кашель та утруднене дихання.
  3. Висип на шкірі.
  4. Нудота та блювання.
  5. Запор або діарея.
  6. Збільшення лімфатичних вузлів.
  7. Підвищення температури тіла.
  8. Високий/низький артеріальний тиск.
  9. Різке збільшення/зменшення маси тіла та ін.
Сімейний лікар проводить лікування наступних патологій:
  1. ГРВІ та грип й інші респіраторні захворювання.
  2. Алергічні реакції.
  3. Інфекційні процеси.
  4. Патології травної, сечостатевої систем, ендокринні порушення, захворювання ЛОР-органів та органів дихальної системи. 
  5. Відповідно окрім лікування, велику роль становить й профілактика можливих захворювань. 

Обстеження хворого

Коли пацієнт підписує декларацію з лікарем про надання медичних послуг, це означає, що протягом року він має можливість не тільки проходити безоплатну консультацію у лікаря, а при необхідності базові методи діагностики. 
Зазвичай, це вимірювання АТ та пульсу, загальні лабораторні аналізи крові, калу та сечі, ЕКГ, УЗД, спірографія, колоноскопія. Перелік обстежень залежить від наявних апаратних установ у клініці.

Кому та коли важливо проходити профілактичні огляди?

В першу чергу регулярні профілактичні огляди мають проходити люди, які мають в анамнезі хронічні патології або схильність до їх розвитку.
Один раз у рік рекомендується проходити пацієнтам старше сорока років, які мають в анамнезі цукровий діабет, туберкульоз, серцево-судинні захворювання. А також ті, що мають високі ризики розвитку онкології.
Не залежно від того, чи ви входите в групу ризику по розвитку тих чи інших захворювань, профілактичні огляди дають можливість вчасно виявити захворювання у разі його появи.
 
Обирати свого сімейного лікаря в державній лікарні або приватних установах вибір абсолютно кожного, в першу чергу пацієнт має почувати себе комфортно та в безпеці. Велике значення відіграє довіра до свого лікаря. 
Головне при виникненні нетипових порушень одразу ж звернутися до лікаря, а не самостійно лікуватися. 

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED


Алкофарм