Чи відповідає меддопомога в Україні стандартам та протоколам?

"За останні п'ять років у понад 50% тих випадків, з якими зверталися до МОЗ зі скаргами на якість наданої медичної допомоги, виявилося, що медична допомога не відповідала стандартам і протоколам, тобто проблема є", - сказав він в інтерв'ю.
За словами першого заступника міністра, зі скаргами звертаються не більше ніж 10% пацієнтів, які мають претензії до якості медичної допомоги.
За словами Дуброва, за якість медичної допомоги має відповідати медичний директор медзакладу, який контролює призначення. Він також додав, що "власник медзакладу теж має забезпечувати контроль, але на практиці це не працює".
Водночас Дубров повідомив, що міністр охорони здоров'я підписав кілька наказів щодо створення при МОЗ груп експертів за різними напрямами, які проводитимуть експертизу якості надання меддопомоги. Це будуть групи експертів, які пройшли конкурсний відбір і були рекомендовані медичними професійними організаціями.
"Вони проводитимуть моніторингові візити, оцінюватимуть якість надання меддопомоги в медзакладах різних регіонів. Наразі приблизно 15 груп експертів уже затверджено і найближчим часом вони почнуть працювати", - сказав заступник міністра.
Новые статьи:
- Люди з інвалідністю: кого з квітня 2025 року очікує повторний огляд?
- МОЗ оновлює вимоги до дієтичних добавок: деталі нових правил
- НСЗУ перевіряє лікарні на предмет безоплатного забезпечення пацієнтів ліками: перші результати вже є
- Кожна область уже працює як окремий госпітальний округ: коментарі очільника МОЗ
- Ляшко: Розбронювання медиків не може бути "прозорим конкурсом" — війна вимагає оперативних рішень
Также интересно посмотреть:
- Якій категорії медиків в Україні підвищать зарплату?
- Як перевіряються недостовірні медичні записи в ЕСОЗ? Пояснення НСЗУ
- Особливості лікування пацієнтів із туберкульозом у сімейного лікаря
- МОЗ нагадало перелік безоплатних обстежень у лікаря «первинки»
- Фейкові записи у Helsi: як держава могла втрачати гроші роками?