На які ліки буде заборонено маркетинг? Коментарі МОЗ

«Останнє, що ми виносили на розгляд громадськості — однозначну заборону маркетингу на рецептурку, й обмежити маркетинг 12% від доходу аптеки за попередній квартал», – повідомив Едем Адаманов і зазначив, що в останній версії постанови заборонено вимагати маркетинговий платіж як умову співпраці або взаємодії, наприклад, виробника або імпортера з аптекою.
Бо зараз деякі виробники кажуть, що аптеки просто вимагають ці кошти для того, щоб препарат потрапив на полицю.
Також заступник міністра переконаний, що при 12% маркетингу економіка аптек не постраждає.
«Спочатку аптеки просили 20% маркетингу, потім 15. Ми прорахували обсяг ЛЗ в кожній аптеці, подивилися, скільки раніше могло бути доходу, коли маркетинг становив 20%, скільки буде при 12%, і, за нашими розрахунками, якраз виходимо на те, що аптеки не постраждають. Звісно, у них не буде так багато грошей, як раніше, вони не зможуть відкривати щодня нову аптеку, але це точно дозволить їм працювати, підтримати аптечні заклади в сільській місцевості й мобільні аптечні пункти. Це збалансований варіант», – підсумував Едем Адаманов.
Новые статьи:
- Для медиків зміняться правила нарахування балів БПР: деталі
- Уряд виділить додаткові 8 млрд грн на закупівлю медпрепаратів: чи допоможе це покрити потребу у ліках?
- МОЗ розповіло про нерівномірне навантаження на сімейних лікарів по регіонах
- У МОЗ розповіли коли буде сформований національний каталог ліків
- За якими критеріями сімейні лікарі зможуть отримувати доплати?
Также интересно посмотреть:
- На рахунках медзакладів скоротилися залишки коштів отриманих за послуги в рамках ПМГ
- Для медзакладів Харківської, Житомирської, Тернопільської та Львівської областей було придбано апарати МРТ
- Чи дотримуються аптеки вимог щодо безбарʼєрності? Держлікслужба проводить перевірки
- Ляшко розповів про успішність мобільних аптек у віддалених громадах
- Україна отримала декілька тисяч доз вакцин для щеплення дітей проти гепатиту B