Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

НСЗУ провела навчальні програми для керівників медзакладів

НСЗУ провела навчальні програми для керівників медзакладів Національна служба здоров’я України провела п’ять Шкіл загартовування. Це дводенний навчальний інтенсив для управлінців та керівників закладів охорони здоров’я, організований в межах флагманського партнерства ПРООН та ЄС “EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні” та в співпраці з Національною агенцією ZDOROVI.
 
Загалом у навчанні взяли участь 147 учасників із різних куточків України. Зокрема, керівники закладів первинної та спеціалізованої медичної допомоги в прикордонних областях, які постраждали з початку повномасштабного вторгнення. 
 
Очільниця НСЗУ Наталія Гусак і керівники профільних департаментів НСЗУ розʼяснили про стратегічні напрями розвитку ПМГ-2025 та обговорили, як ефективно взаємодіяти в рамках реалізації Програми медичних гарантій на всіх етапах: від моменту подачі пропозиції щодо укладення договору і до отримання оплати за надані послуги.
 
Навчальна програма охоплювала різноманітні теми, серед яких:
- зміни в Програмі медичних гарантій на 2025 рік;
- принципи складання фінансової звітності до НСЗУ;
- договірні відносини;
- робота з відкритими даними та електронними інструментами НСЗУ;
- моніторинг виконання умов договорів тощо.
 
Важлива частина навчання — відкрита дискусія. У форматі діалогу надавачі поділилися своїми думками та пропозиціями, а також поспілкувалися з фахівцями НСЗУ й отримали відповіді на питання. Зокрема, щодо ведення управлінської діяльності в умовах війни та трансформації медичної системи. 
 
За підсумками інтенсиву представники закладів успішно пройшли тестування на платформі Академії НСЗУ та надали зворотний зв’язок. Так, більшість із них відзначили доступність і зрозумілість поданого матеріалу, доброзичливу атмосферу та можливість поділитися практичним досвідом.
 
Також учасники високо оцінили гостьові лекції від партнерів заходу — Національної агенції ZDOROVI. Зокрема, щодо того, як будувати стійку медичну систему через залучення міжнародної підтримки та як діяти, щоб комунікація і взаємодія на рівні пацієнт-лікар була конструктивною.
 
Завдяки навчальній програмі управлінці дізналися про основні напрями роботи служби та обговорили нові виклики в медичній сфері. Крім того, учасники отримали прикладні інструменти для покращення фінансових та юридичних аспектів управління закладом.

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED