Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Що потрібно знати пацієнтам про повідомлення від ЕСОЗ?

Що потрібно знати пацієнтам про повідомлення від ЕСОЗ?Повідомлення від ЕСОЗ є основним способом підтвердження дій та інформування пацієнтів у електронній системі охорони здоров'я. Перше повідомлення пацієнт отримує під час реєстрації в системі або при поданні декларації лікарю первинної ланки. Надалі повідомлення можуть надходити у разі звернення до медичних закладів, зокрема щодо електронних направлень, е-рецептів, медичних висновків тощо. 

МОЗ детальніше розповіло, коли надходять повідомлення від ЕСОЗ та що вони означають.
 
Повідомлення при реєстрації в ЕСОЗ або оновленні персональних даних
Пацієнти, зареєстровані у системі, отримують відповідне сповіщення від системи. Реєстрацію пацієнтів у системі наразі проводять медичні працівники.
Перше сповіщення надходить пацієнту при реєстрації та містить чотиризначний код для підтвердження правильності введених даних та належності номера телефону пацієнту.
Під час реєстрації пацієнт обирає метод автентифікації: за документами, через законного представника або за номером телефону. Якщо вибрано останній варіант, повідомлення надходитимуть саме на цей номер – у вигляді СМС, або відтепер у Viber.
 
Повідомлення при поданні декларації лікарю
При поданні декларації сімейному лікарю пацієнт отримує сповіщення із кодом підтвердження. Назвавши цей код лікарю, пацієнт затверджує подання декларації.
Зверніть увагу: лікарі не телефонують пацієнтам для отримання коду. Пацієнт має самостійно повідомити його лікарю під час особистого візиту.
 
Повідомлення при отриманні е-направлення
Пацієнти отримують повідомлення зі 16-значним номером е-направлення. Наприклад, якщо лікар направляє вас до іншого спеціаліста, після формування е-направлення вам надійде повідомлення: "Ваше направлення: 6495-7332-1362-2361".
Цей номер потрібно назвати в реєстратурі обраного медзакладу або лікарю перед прийомом. Виконавець не має права вимагати паперову версію направлення. Медичні послуги за е-направленням надаються безоплатно у закладах, які мають відповідні договори з НСЗУ.
 
Повідомлення при виписуванні е-рецепта
Деякі лікарські засоби відпускаються лише за е-рецептом. Лікар створює цифровий документ, а пацієнт отримує повідомлення з номером рецепта та кодом погашення: "Ваш рецепт: ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ. Код підтвердження: ХХХХ".
Пацієнт повідомляє фармацевту номер е-рецепта, а після підтвердження вибраних ліків надає код для їх отримання. В окремих випадках е-рецепт можна отримати дистанційно.
 
Повідомлення при формуванні медичного висновку про тимчасову непрацездатність (для е-лікарняного)
Пацієнт отримує повідомлення із номером медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН), якщо лікар сформував його в ЕСОЗ. Повідомлення з номером МВТН надсилається у форматі 1А2B-3В4G-5D6Е-7C8T. МВТН надалі є підставою для формування електронного листка непрацездатності. 
 
Повідомлення з кодом підтвердження доступу до медичних даних
Пацієнти можуть керувати доступом до своїх медичних даних. Якщо лікар не має доступу, він формує відповідний запит, після чого пацієнту надходить повідомлення з чотиризначним кодом підтвердження. Лікар отримає доступ до даних лише після введення цього коду.
 
Відзначається, що повідомлення від ЕСОЗ надходять на номер, який лікар вказав у системі при реєстрації пацієнта. Саме тому рекомендуємо при реєстрації обирати метод автентифікації за номером телефону та слідкувати за його актуальністю. Так ЕСОЗ оперативно повідомить вас про створення е-направлення або іншої медичної дії.

Також  віднедавна пацієнти почали отримувати повідомлення від ЕСОЗ не тільки через СМС, а й у Viber. 

Тож, якщо у вас встановлений Viber, прив’язаний до номера, який лікар вказав у ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо Viber не встановлений – ви, як і раніше, отримаєте СМС-повідомлення.
Наступним етапом доставки повідомлень стане доставка сповіщень від ЕСОЗ через Дію. 

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED