Перевозка больных
Сервіс запису паціентів

Маркет ITMED купить медтехнику в один клик

Агресивна реклама шкідливих продуктів призводить до поширення дитячого ожиріння - ВООЗ

Агресивна реклама шкідливих продуктів призводить до поширення дитячого ожиріння - ВООЗЗа даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, поширення дитячого ожиріння за період з 1975 по 2016 рік збільшилося в 11 раз. Головна вина в цьому лежить на агресивній рекламі шкідливих продуктів харчування, які орієнтовані на дітей, вважають експерти ВООЗ.

За даними тієї ж ВООЗ, в ряді розвинених країн світу за один рік по телебаченню діти переглядають близько 30 тисяч роликів, левова частка яких - реклама шкідливих продуктів харчування. Надії на сумлінність виробників і саморегулювання рекламного ринку не виправдали себе. Обсяги орієнтованої на дітей реклами не знижуються, а навпаки, тільки зростають. При цьому зараз є величезна кількість реклами в соціальних мережах, на різних сайтах в інтернеті, яку вкрай важко відстежити і включити до загальної статистики. А саме інтернет і соціальні мережі на сьогодні в пріоритеті у дітей перед телевізором. Тому реальний стан речей в галузі реклами шкідливих продуктів, спрямованих на дітей, близький до катастрофічного.

На розвиток ожиріння впливає зловживання фаст-фудом, напівфабрикатами, солодкими газованими напоями. За період з 1975 по 2016 рік кількість дітей і підлітків, у яких діагностовано ожиріння, збільшилася з 11 до 124 мільйонів, кажуть експерти ВООЗ. Ожиріння провокує безліч серйозних хвороб, серед яких рак. Тому ринок реклами, орієнтованої на дітей, потрібно терміново регулювати.

Автор: Ольга Купріянова
Хотите получать новые статьи на почту?

Поиск клиники