Агресивна реклама шкідливих продуктів призводить до поширення дитячого ожиріння - ВООЗ

За даними тієї ж ВООЗ, в ряді розвинених країн світу за один рік по телебаченню діти переглядають близько 30 тисяч роликів, левова частка яких - реклама шкідливих продуктів харчування. Надії на сумлінність виробників і саморегулювання рекламного ринку не виправдали себе. Обсяги орієнтованої на дітей реклами не знижуються, а навпаки, тільки зростають. При цьому зараз є величезна кількість реклами в соціальних мережах, на різних сайтах в інтернеті, яку вкрай важко відстежити і включити до загальної статистики. А саме інтернет і соціальні мережі на сьогодні в пріоритеті у дітей перед телевізором. Тому реальний стан речей в галузі реклами шкідливих продуктів, спрямованих на дітей, близький до катастрофічного.
На розвиток ожиріння впливає зловживання фаст-фудом, напівфабрикатами, солодкими газованими напоями. За період з 1975 по 2016 рік кількість дітей і підлітків, у яких діагностовано ожиріння, збільшилася з 11 до 124 мільйонів, кажуть експерти ВООЗ. Ожиріння провокує безліч серйозних хвороб, серед яких рак. Тому ринок реклами, орієнтованої на дітей, потрібно терміново регулювати.
Автор: Ольга Купріянова
Новые статьи:
- Епідсезон 2024/2025в Україні завершився: скільки людей загалом перехворіло?
- МОЗ озвучило нові правила представлення маркетингових послуг
- МОЗ: затвердження нових клінічних протоколів медичної допомоги при бойових травмах
- Посилення контролю за ендопротезуванням: коли пацієнти мають право на безоплатну допомогу?
- Гарячу лінію Центру оцінювання повсякденного функціонування було оновлено
Также интересно посмотреть:
- До НСЗУ вже надійшло понад 5000 пропозицій від медичних установ про підписання договорів
- Глобальные изменения климата ставят жизнь и здоровье детей под угрозу - ВОЗ
- Затверджено тарифи на послуги за Програмою медичних гарантій
- Для забору та аналізу венозної крові використовують робота - американський винахід
- В Минздраве назвали 8 болезней, которыми чаще всего болеют зимой