Перевозка больных
Сервіс запису паціентів

Маркет ITMED купить медтехнику в один клик

Важкі наслідки після неякісного наркозу в одній з українських лікарень

Важкі наслідки після неякісного наркозу в одній з українських лікареньУ Дніпропетровській області через неякісний наркоз постраждали сім пацієнтів, один з них помер.

У місті Кам'янське Дніпропетровської області, через використання неякісного наркозного препарату, під час операцій постраждали сім пацієнтів, з них одна жінка померла.

За попередньою інформацією, з 17 по 19 грудня в лікарні проводили ряд хірургічних операцій з використанням медичного препарату.
 
В той же день у семи пацієнтів погіршився стан, і їх перевели в обласну лікарню.

За даним фактом поліція відкрила кримінальне провадження за ч.1 ст.  140 Кримінального кодексу ("невиконання або неналежне виконання медичним або фармацевтичним працівником своїх професійних обов'язків внаслідок недбалого чи несумлінного до них ставлення, якщо це спричинило тяжкі наслідки для хворого").

За даними Міністерства охорони здоров'я України, ускладнення на препарат цієї серії з'явилися й у пацієнтів в місті Вінниця.  Створено комісію МОЗ, яка з'ясує всі обставини.  Цей препарат та інші препарати, які застосовувалися при проведенні оперативних втручань, вилучені з обігу.

На сьогодні стан 4-х пацієнтів задовільний, у одного пацієнта стан середньої тяжкості, один пацієнт у важкому стані.  Всі отримують лікування на третинному рівні медичної допомоги в лікарні імені Мечникова.
 
"Препарат, на який виникли ускладнення, застосовується в Україні більше 5 років. Раніше ускладнень від дії препарату не виникало. Дії лікарів під час проведення оперативних втручань експертом МОЗ України з анестезіології визнані професійними. За якість препарату відповідальність несе виробник", - сказала Юлія Манаєнкова, начальник управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради.

Автор: Наталія Холявицька
Хотите получать новые статьи на почту?

Поиск клиники