Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

В салон краси без шкоди для здоров’я

В салон краси без шкоди для здоров’яЗбираюся відвідати косметологічний кабінет і зробити деякі процедури по відновленню краси. Скажіть, будь ласка, якщо виникнуть ускладнення – хто нестиме за них відповідальність? Як можна себе підстрахувати?
 
Перша «зброя» клієнта – поінформованість. Якщо йдете в салон за процедурами, пов’язаними з порушенням цілісності шкірного покриву – будь-які ін’єкції, хімічні пілінги, лазерна епіляція, апаратна косметологія – пам’ятайте, що фахівець, який проводить такі процедури, повинен мати відповідну медичну освіту, а заклад – ліцензію на медичну практику.

Спеціаліст зобов’язаний розповісти вам про всі ризики і наслідки маніпуляцій, які будуть проведені. Ви ж у свою чергу маєте повідомити фахівцю всю необхідну інформацію для надання послуги – вагітність, наявність алергії на медичні препарати, інші протипоказання. Після цього ви маєте підписати інформовану згоду на процедуру.

Усі документи (копію договору, інформованої згоди, чек про оплату послуг) необхідно зберігати як підтвердження того, що ви проводили конкретні процедури саме в цьому закладі. У випадку виникнення проблем зі здоров’ям внаслідок проведених дій ви знатимете кого притягати до відповідальності.

Якщо ж вашому здоров’ю таки було завдано шкоди, то відповідно до статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право на свій вибір вимагати:
  1. безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;
  2. відповідного зменшення ціни наданої послуги;
  3. безоплатного повторного надання послуги;
  4. відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги своїми силами чи із залученням третьої особи.
 
Для цього вам треба надати максимальну кількість документів, які підтверджують проведення процедури, а також документи, які засвідчують шкоду, завдану здоров’ю, а також те, що погіршення здоров’я сталося саме внаслідок неналежного надання послуги– висновки лікаря, довідки з лікарні і т.д. Вам слід звернутися із заявою до керівника закладу (косметологічної клініки, салону краси), додавши копії усіх зібраних документів. Якщо керівник закладу не відреагує на вашу заяву або відповідь вас не задовольнить, звертайтеся із скаргою до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, Міністерства охорони здоров’я України та до суду.

Будьте обережні і не погоджуйтеся на проведення подібних процедур в домашніх умовах!
 
На запитання читачів відповідають юристи Юридичного бюро Олена Бабич.

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED