Чому важливо в інтернеті публікувати унікальний контент?
В створення та підтримку сайту вкладаються чималі інтелектуальні зусилля, кошти, робочий час співробітників. Проходить час і ви з прикрістю дізнаєтеся, що відвідувачі, які зайшли на сайт не затримуються довше 30 сек. Саме стільки часу витрачає в середньому людина, щоб прийняти рішення: продовжувати дивитися, читати чи ні.
Чому так відбувається, які чинники впливають на прийняття рішення і як вам переконати відвідувача залишитися на вашому сайті?
У своїй професійній діяльності Медичний портал України ЗДОРОВ-ІНФО регулярно стикається з необхідністю використання специфічних термінів в діалозі з клієнтами. У зв'язку з цим ми вирішили дати максимально зрозумілі пояснення деяким з найбільш часто використовуваних.
У своїй професійній діяльності Медичний портал України ЗДОРОВ-ІНФО регулярно стикається з необхідністю використання специфічних термінів в діалозі з клієнтами. У зв'язку з цим ми вирішили дати максимально зрозумілі пояснення деяким з найбільш часто використовуваних.
Визначимося з термінами.
Контент в широкому сенсі - це "вміст" чого-небудь.
Контент сайту - це все, що є присутнім на сайті: тексти, зображення, рафічний дизайн, аудіо, відео.. Регулярне наповнення (актуалізація контенту) є одним з ознак життєздатності сайта. Застаріла інформація вводить в оману відвідувачів і "розчаровує" пошукові системи, так як свіжість інформації один з факторів при визначенні рейтингу сайту. З цієї причини будь-які дані на сайті повинні бути в актуальному стані, а тим більше "Новини", "Статті", "Послуги", "Акції", "Контакти".
Наприклад, щодня на сторінках Медичного порталу України ЗДОРОВ-ІНФО додається 5-10 нових зображень, 1 відео, 3-4 новинні матеріали, 3 статті і 4-5 нових сторінок в реєстрі медичних закладів.
Унікальність контенту - це технічне поняття, що визначає, наскільки цей контент не схожий на інші, які вже опубліковані в мережі. Чим вище унікальність - тим краще. Виражається у відсотках. Унікальність від 0 до 50% визнається пошуковими системами, як не унікальний контент - плагіат. Крім технічної унікальності важливі, також, смислова унікальність і затребуваність тексту аудиторією. Іншими словами, якщо ваш контент нікому не потрібен «тут і зараз», то ніяка унікальність не допоможе.
Наприклад, на сторінках Медичного порталу України ЗДОРОВ-ІНФО розміщується переважно унікальний контент. Затребуваність можна визначити за індикатором кількості переглядів конкретного матеріалу.
Медичний портал України ЗДОРОВ-ІНФО пропонує допомогу в створенні якісного контенту на будь-якому етапі:
- Написання статті, прес-релізу, сторінки сайту, тексту для e-mail розсилки
- Рерайт (процес cтворення нового унікального тексту з уже існуючого тексту)
- Рецензування готового матеріалу
- Разміщення контенту на сторінках ЗДОРОВ-ІНФО і ITMED.org
Ваша контент, опублікований в порталі ЗДОРОВ-ІНФО
- Сполучає вас з пацієнтом безпосередньо, без посередників!
- Збільшує кількість звернень пацієнтів.
- Забезпечує вашу присутність в інформаційному полі України на постійній основі.
- Підвищує відвідуваність вашого корпоративного сайту і впізнаваність установи.
Пам'ятайте, що дія дає результат, а бездіяльність нІ!
Дійте!
Новые статьи:
Также интересно посмотреть:
- Чи потрібен клієнту сайт вашої організації?
- 5 показників ефективності сайту в інтернеті
- Рекламна стаття - надійний інструмент для залучення пацієнтів в клініку. Покажіть пацієнту ваші переваги
- Регулярність, якість і унікальність контенту - запорука успішного розвитку бізнесу.
- Чому деякі листи по електронній пошті не доходять до адресата?