5 показників ефективності сайту в інтернеті
Сайт в мережі Інтернет - це потужний канал зв'язку зі своїми клієнтами, пацієнтами, покупцями. В створення та підтримку сайту вкладаються чималі інтелектуальні зусилля, кошти, робочий час колективу.
Співробітники, дізнавшись, що треба для сайту надати фото хорошої якості, написати статті, відзняти відео і так далі, починають тихо бунтувати: а навіщо нам це треба? ..
Співробітники, дізнавшись, що треба для сайту надати фото хорошої якості, написати статті, відзняти відео і так далі, починають тихо бунтувати: а навіщо нам це треба? ..
Щоб доступно пояснити колегам важливість і актуальність присутності в Інтернет, необхідно, в першу чергу, самому розуміти на які критерії спиратися.
ЯК ОЦІНИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ САЙТУ?
Насправді, є безліч професійних інструментів для оцінки, ми зупинимося на п'яти основних. Відразу обмовимося, що для порівняння результатів і динаміки зростання приймається проміжок часу: день / тиждень / місяць і т.д.
Кількість відвідувачів сайту - це кількість відвідувачів, які перейшли на ваш сайт з пошукових систем Інтернет.
Наприклад, кількість відвідувачів Медичного порталу України ЗДОРОВИЙ-ІНФО становить в середньому 120-130 тисяч в місяць.
Отже, ми залучили відвідувача на сайт, далі виникає питання: наскільки йому цікаво у нас в «гостях». Адже один відвідувач може переглядати по кілька сторінок сайту. Для цього існує ще один показник.
Кількість переглядів сайту складається, як сума переглядів всіх сторінок сайту клініки або підприємства за конкретний відрізок часу (день, тиждень, місяць і т.п.)
Наприклад, кількість переглядів Медичного порталу України ЗДОРОВИЙ-ІНФО становить в середньому 200 тисяч в місяць.
Відвідування, перегляди сторінок і деякі інші показники, які вважають пошукові системи, впливають на рейтинг сайту.
Рейтинг сайту - це популярність і авторитет ресурсу в очах пошукових систем. Це відносна величина, яка постійно змінюється і залежить не тільки від кількості переглядів і відвідувачів. У рейтингу пошукові системи враховують, також, унікальність, грамотність і читабельність контенту; заголовки та описи веб-сторінок; відповідність тематиці (всі тексти повинні бути пов'язані однією темою); вік сайту.
Конверсія в інтернеті - це відношення числа відвідувачів сайту, що виконали очікувані нами дії (відвідування певних сторінок, покупки, підписки, переходи по рекламних посиланнях), до загальної кількості відвідувачів сайту, виражене у відсотках.
За великим рахунком, саме конверсія, тобто вчинення цільових дій, хвилює найбільше. Є нескладний шлях підвищення конверсії.
Створіть мережу сайтів, якими керуєте ви.
Мережа сайтів - це кілька взаємопов'язаних інтернет ресурсів, які захоплюють цільову аудиторію і направляють її до покупок товарів або послуг власника сайтів. Така система дозволяє в рази збільшити такі показники, як кількість переглядів і кількість відвідувачів, поліпшити рейтиг і конверсію, а отже, значно підвищити ефективність роботи сайту.
Детально про мережу сайтів дивіться в навчальному відео на каналі Здоров-Інфо:
Запустити свій сайт і свою мережу сайтів - просто!
Замовте створення Представницького сайту в Медичному порталі України ЗДОРОВ-ІНФО і отримаєте в подарунок - мережу сайтів!
Міжнародний медичний портал ITMED.org подарує вам ще один сайт!
Ваша інформація буде представлена на двох різних спеціалізованих майданчиках, що збільшить кількість контактів з вашою цільовою аудиторією.
Представницький сайт і мережа сайтів - ЦЕ:
- Зв'язок з вашими пацієнтами / клієнтами / покупцями безпосередньо, без посередників!
- Зростання кількості звернень.
- Ваша присутність в Інтернеті 24 години на добу.
- Оптимізація рекламного бюджету за рахунок зниження витрат на послуги посередників, програмістів і т.п.
- Підвищення відвідуваності вашого сайту і впізнаваності вашої клініки / підприємства.
ПРОПОЗИЦІЯ ОБМЕЖЕНА У ЧАСІ!
Поспішайте!
І ОТРИМАТИ МЕРЕЖУ САЙТІВ У ПОДАРУНОК