Перевозка больных

Рекламна стаття - надійний інструмент для залучення пацієнтів в клініку. Покажіть пацієнту ваші переваги

Покажіть пацієнту ваші перевагиЧасто пацієнти губляться у великій кількості пропозицій, які бачать в інтернеті з діагностики, лікування або реабілітації. Часто назва послуги недоступна або складна для розуміння звичайною людиною.

 

Чому це відбувається? 

Ми проаналізували десятки і сотні різних пропозицій і можемо з упевненістю сказати, що успіх гарантований в тому випадку, коли ваше повідомлення складено за певними правилами:
  1. В одній статті описувати одну послугу або одну подію.
  2. Звертайтеся до пацієнта зрозумілою для нього мовою: не використовуйте складних термінів або обов'язково пояснюйте їх.
  3. Говоріть про те, які переваги і вигоди отримає пацієнт, скориставшись вашою пропозицією.
  4. Дотримуйтесь правильної структури викладення вашої інформації.
  5. Правильно вибирайте майданчики в інтернеті для розміщення вашої пропозиції.
 
До правильних майданчиків відноситься Медичний портал України ЗДОРОВ-ІНФО - один з найбільших спеціалізованих порталів України за відвідуваністю. Аудиторія наших читачів - це люди, яких цікавлять здоровий спосіб життя, новини в області профілактики, лікування і реабілітації, конкретна інформація щодо вирішення проблеми зі здоров'ям.
 

Які бувають види статей?

Стаття-анонс. Розкажіть про майбутній захід або про новинку. Запросіть ваших потенційних пацієнтів, наприклад, на «День відкритих дверей» або на «Школу діабетика (гіпертоніка)». Особисте знайомство дозволить перевести зацікавленних в постійних клієнтів.
 
Стаття-огляд. Розкажіть про подію, яка відбулася, або про товар і послуги, що вже вийшли на ринок. Такий вид статті дозволить вам докладно розкрити всі переваги і вигоди вашої пропозиції для потенційного пацієнта.
 
Стаття-рекомендація. Думка експерта, який користується авторитетом у аудиторії, його особистий досвід завжди позитивно сприймаються цільовою аудиторією.
 
Стаття-інтерв'ю. Інтерв'ю забезпечує легку і структуровану форму подачі інформації. У формі діалогу можна дати відповіді на найчастіші запитання та розкрити всі переваги і вигоди вашої пропозиції.
 
Якщо у вас є інформація для статті, але з якоїсь причини ви не можете написати її самостійно, ми пропонуємо послугу з написання рекламної статті нашим редакційним відділом.
 
Прийміть рішення і повідомте нам. Ми вам підкажемо, звернемо вашу увагу і допоможемо на кожному з етапів. Тільки спільна робота дає результат.
 
Дізнатися детально про те,
  • як розмістити готову статтю,
  • які умови розміщення статті,
  • яка рекомендована структура статті,
  • які переваги рекламної статті
Ви зможете за посиланням http://zdorov-info.com.ua/reklama/reklamnaja-statja

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED