Сучасні інформаційні технології та медицина: особливості взаємодії
27 квітня 2017 року в рамках VIII Міжнародного медичного форуму було проведено конференцію «ITMED: Інформаційні технології та електронні комунікації на службі у лікаря». Захід був цікавий для учасників завдяки своєму практичному, прикладному характеру, адже доповідачі ділилися своїм досвідом застосування можливостей сучасних технологій у веденні медичного бізнесу.
Однією з ключових тем, що піднімалися на конференції, була електронна медицина в Україні та особливості її впровадження. Про eHealth говорив і генеральний директор медичного центру «Інго» Сергій Джевага, який наголошував на важливості впровадження електронного документообігу у медичних закладах, що значно спрощує та пришвидшує роботу лікарів. Також пан Джевага відмітив важливість фокусування на клієнті, його інтересах та комфорті. Володіння навичками роботи з комп’ютером стає обов’язковою умовою для лікаря, скоро настане той час, коли навіть величезний досвід та професіоналізм не зможуть компенсувати комп’ютерну безграмотність. Водночас керівництву клінік слід відповідально підходити до впровадження певного програмного забезпечення, щоб воно було просте та зрозуміле.
Про електронні медичні карти розповідав експерт у сфері охорони громадського здоров’я, координатор проектів Smart ISP Олексій Дащенко. Він згадав про міжнародний досвід впровадження електронного документообігу в медицині. Нині найкраще його налагоджено в США, Великій Британії, Естонії, Йорданії, Австралії, Нідерландах, Австрії та Індії. В Україні електронна медицина починає активно впроваджуватися, але лише у приватній медичній сфері. За умови правильно підібраного ПО електронний документообіг економить до 65% часу при госпіталізації пацієнта.
Тему eHealth в Україні продовжив керівник проектного офісу з реалізації проекту eHealth Юрій Бугай. Своїм головним завданням він вважає налагодження взаємозв’язків між медичним закладами у питанні документообігу, що дасть можливість сформувати одну базу пацієнтів та лікарів на державному рівні. На сьогодні вже створено проектний офіс eHealth, 6 квітня 2017 року було презентовано демо-версію електронної медицини в Україні. Пілотування першого продукту заплановано на липень 2017 року.
Про способи отримання медичних знань за допомогою новітніх технологій розповів керівник цифрової медицини клініки Into-Sana Володимир Хильчук. Це електронні медичні книжки, спеціалізовані мобільні додатки, соціальні мережі та медіа. Все це можна і треба використовувати для безперервної освіти лікаря.
Стратегію просування медичних послуг в інтернеті дослідив та озвучив генеральний директор медичного порталу «ЗДОРОВ-ІНФО» Андрій Каспаревич. Він вказав на важливість роботи із конкретними цільовими запитами пацієнтів, а також створення мережі сайтів для охоплення більшої цільової аудиторії. Головні інструменти просування медичних послуг в інтернеті – це корпоративний сайт, мережа цільових сайтів, контекстна реклама у пошуковиках, соціальні мережі, банерна реклама, e-mail-розсилка, публікація тематичних та рекламних статей.
Також у ході роботи конференції було повідомлено про мобільні додатки, які допомагають самостійно стежити за своїм здоров’ям, про відео-консультації лікарів тощо.
Загалом зрозумілим є одне: медицина та інформаційні технології на сьогодні настільки тісно переплітаються, що їх уже майже неможливо відокремити одне від одного. В одних країнах це відбувається швидше, в інших – повільніше, але процес є незворотним. Тому слід навчитися використовувати досягнення IT-сфери для просування своїх медичних послуг.
Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо
Однією з ключових тем, що піднімалися на конференції, була електронна медицина в Україні та особливості її впровадження. Про eHealth говорив і генеральний директор медичного центру «Інго» Сергій Джевага, який наголошував на важливості впровадження електронного документообігу у медичних закладах, що значно спрощує та пришвидшує роботу лікарів. Також пан Джевага відмітив важливість фокусування на клієнті, його інтересах та комфорті. Володіння навичками роботи з комп’ютером стає обов’язковою умовою для лікаря, скоро настане той час, коли навіть величезний досвід та професіоналізм не зможуть компенсувати комп’ютерну безграмотність. Водночас керівництву клінік слід відповідально підходити до впровадження певного програмного забезпечення, щоб воно було просте та зрозуміле.
Про електронні медичні карти розповідав експерт у сфері охорони громадського здоров’я, координатор проектів Smart ISP Олексій Дащенко. Він згадав про міжнародний досвід впровадження електронного документообігу в медицині. Нині найкраще його налагоджено в США, Великій Британії, Естонії, Йорданії, Австралії, Нідерландах, Австрії та Індії. В Україні електронна медицина починає активно впроваджуватися, але лише у приватній медичній сфері. За умови правильно підібраного ПО електронний документообіг економить до 65% часу при госпіталізації пацієнта.
Тему eHealth в Україні продовжив керівник проектного офісу з реалізації проекту eHealth Юрій Бугай. Своїм головним завданням він вважає налагодження взаємозв’язків між медичним закладами у питанні документообігу, що дасть можливість сформувати одну базу пацієнтів та лікарів на державному рівні. На сьогодні вже створено проектний офіс eHealth, 6 квітня 2017 року було презентовано демо-версію електронної медицини в Україні. Пілотування першого продукту заплановано на липень 2017 року.
Про способи отримання медичних знань за допомогою новітніх технологій розповів керівник цифрової медицини клініки Into-Sana Володимир Хильчук. Це електронні медичні книжки, спеціалізовані мобільні додатки, соціальні мережі та медіа. Все це можна і треба використовувати для безперервної освіти лікаря.
Стратегію просування медичних послуг в інтернеті дослідив та озвучив генеральний директор медичного порталу «ЗДОРОВ-ІНФО» Андрій Каспаревич. Він вказав на важливість роботи із конкретними цільовими запитами пацієнтів, а також створення мережі сайтів для охоплення більшої цільової аудиторії. Головні інструменти просування медичних послуг в інтернеті – це корпоративний сайт, мережа цільових сайтів, контекстна реклама у пошуковиках, соціальні мережі, банерна реклама, e-mail-розсилка, публікація тематичних та рекламних статей.
Також у ході роботи конференції було повідомлено про мобільні додатки, які допомагають самостійно стежити за своїм здоров’ям, про відео-консультації лікарів тощо.
Загалом зрозумілим є одне: медицина та інформаційні технології на сьогодні настільки тісно переплітаються, що їх уже майже неможливо відокремити одне від одного. В одних країнах це відбувається швидше, в інших – повільніше, але процес є незворотним. Тому слід навчитися використовувати досягнення IT-сфери для просування своїх медичних послуг.
Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо
Новые статьи:
- Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Виставка "Здоров'я та довголіття-2024" з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- З 2 по 4 жовтня 2024 р. в м. Києві відбудеться Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Запрошуємо відвідати спеціалізовану виставку Здоров'я та довголіття-2024 з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- Public Health 2024: інновації та інвестиції для відновлення медичної системи України
Также интересно посмотреть:
- Эффективное продвижение медицинских услуг в интернете – стратегия и тактика
- Лікування пацієнтів повинне будуватися виключно на доказовій медицині – експертна думка
- Міжнародний медичний форум - знакова подія для галузі охорони здоров’я
- Медичний туризм: його актуальність та перспективи розвитку
- Свою роботу розпочав VIII Міжнародний медичний форум