НСЗУ запустила чат-бот для лікарень: як працює новий сервіс?

Його створили, щоб спростити комунікацію між НСЗУ та закладами охорони здоров’я. Бот підказує, у яких випадках потрібно надсилати повідомлення до НСЗУ в межах виконання договорів, а коли цього робити не обов’язково. Це дозволить зменшити зайву бюрократію та уникати помилок у звітності.
Сервіс працює як на комп’ютерах, так і на смартфонах. Користувачу достатньо обрати тему повідомлення, і бот одразу надає підказку. Крім того, через кнопку «Надіслати» можна повідомити команді НСЗУ про найактуальніші питання для подальшого вдосконалення сервісу.
Важливо: чат-бот має роз’яснювальний характер і не є нормативно-правовим документом. Доступний він за посиланням або за QR-кодом.
Новые статьи:
- Уряд посилює підтримку прифронтових медзакладів та звільнених з полону українців
- В Україні відкривають першу магістерську програму з терапії мови та мовлення
- В Україні розбудовують сучасну систему ментального здоров’я: результати та нові проєкти
- Уряд збільшив фінансування складних операцій у межах Програми медгарантій
- МОЗ розпочало постачання безоплатних тестів на гепатити B і C по всій країні
Также интересно посмотреть:
- “НСЗУ розпочала прийом заявок від лікарень для укладення договорів за Програмою медичних гарантій-2025”
- Українських викладачів медуніверситетів навчають цифровим технологіям у межах проєкту Erasmus+
- Як виробнику зареєструвати дезінфекційний засіб у державному реєстрі: покрокова інструкція
- В Україні запускають електронну систему обліку донорської крові «еКров»
- МОЗ розширює централізовані закупівлі для безоплатного стентування