Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Як аптеці приєднатися до програми реімбурсації: покрокова інструкція від НСЗУ

Як аптеці приєднатися до програми реімбурсації: покрокова інструкція від НСЗУЗ 1 липня 2025 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів №1417, яка зобов’язує всі аптечні заклади укладати договори на участь у програмі реімбурсації лікарських засобів. У зв’язку з цим Національна служба здоров’я України фіксує суттєве зростання кількості запитів щодо умов співпраці та порядку подачі заяв.

Щоб спростити процес, НСЗУ опублікувала детальний алгоритм дій для аптек, які бажають стати партнерами програми:
- Насамперед потрібно зареєструвати аптеку в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) і забезпечити реєстрацію уповноважених осіб.
- Уповноважені працівники повинні мати кваліфіковані електронні підписи.
- Кожен аптечний пункт має бути оснащений комп’ютером із доступом до інтернету.
- Після цього слід подати електронну заяву через медичну інформаційну систему, до якої підключено аптеку.

У заяві необхідно вказати дані підписанта, актуальні банківські реквізити у форматі IBAN, а також обрати групи захворювань, за якими планується відпуск лікарських засобів. Всі деталі - на сайті НСЗУ.

Важливо уникати помилок, особливо у реквізитах. Якщо ж договір буде оформлено коректно, він вважається укладеним з моменту електронного підписання уповноваженими особами.

Після укладення угоди аптечні заклади повинні позначити у системі точки, де здійснюватиметься видача препаратів.

У деяких випадках НСЗУ може попросити надати додаткові документи - зокрема, скан-копії ліцензій, якщо виникають питання щодо дозволів на діяльність.

Подати заяву можна в будь-який час, але дія договору починається не раніше дати подання. Максимальний строк його чинності - три роки.

Для консультацій можна звертатися на e-mail reimb@nszu.gov.ua або за номером контакт-центру НСЗУ 16-77.

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED