Як мешканцям невеликого міста вдалось вирішити проблему з чергами в лікарнях?
Первомайський центр первинної медико-санітарної допомоги у м. Первомайський Харківської області завдяки активності мешканців міста отримав фінансування на закупівлю обладнання для впровадження системи «Поліклініка без черг».
В рамках програми бюджет участі «Громадський проект», яка діє в Первомайському, городяни проголосували за виділення 20 тис. грн. На ці кошти були придбані принтери і комп'ютер. Завдяки партисипації місцеві жителі отримали можливість ініціювати впровадження сучасних технологій у власних містах для покращення медичного обслуговування.
Величезні черги пацієнтів в лікарняних закладах багатьох міст України обласного значення є розповсюдженою проблемою. Центральне відділення Первомайського центру первинної медико-санітарної допомоги є також лікарняним закладом для довколишніх сіл району. Щоб зайняти чергу до лікаря людям доводилося приїжджати до міста о 7-й ранку, а місцеві жителі завжди повинні пропускати їх поза чергою, бо в іншому випадку вони можуть і не потрапити на прийом в цей же день.
«Я дізналася про можливість вирішити це питання за допомогою електронної системи управління пацієнтопотоком і запропонувала мешканцям міста проголосувати за впровадження системи в рамках програми «Бюджет участі», яка діє в нашому місті, — розповідає Людмила Федорченко, мешканка міста і автор ідеї. — Дуже переживала за результат. Але, оскільки для багатьох жителів Первомайського ця проблема дійсно є актуальною, нам вдалося зібрати необхідну кількість голосів, і в підсумку ми стали переможцями. Тепер не тільки городяни, а й люди з району зможуть отримати комфортні умови відвідування лікаря, та планувати свій графік заздалегідь».
Кошти, отримані від місцевого бюджету, дозволили зробити підключення до сервісу дитячої поліклініки. Це пілотний проект, який надасть можливість жителям, керівництву лікарняного закладу і місцевій владі отримати досвід користування системою для подальшого її впровадження в інших медичних установах Первомайського.
«У нас молода команда і, що не менш важливо, активні городяни, які не чекають на зміни, а готові їх ініціювати і приймати участь в їхній реалізації, — говорить мер Первомайського Микола Бакшеєв. — Саме завдяки нашій співпраці Первомайський поступово стає містом, в якому для покращення якості життя, використовуються сучасні технології».
«Наразі це перший випадок, коли не міська влада чи головний лікар, а звичайні жителі міста ініціювали впровадження системи управління пацієнтопотоком у лікарні, — зазначає один з авторів проекту «Поліклініка без черг» Артур Верба. — В умовах децентралізації люди почали самі визначати пріоритети змін, які потрібно впроваджувати для забезпечення комфортного проживання в місті. Впевнений, що найближчим часом кількість таких ініціатив тільки зростатиме».
Прес-центр сервісу "Поліклініка без черг"Новые статьи:
- У психіатричних лікарнях відбувається порушення вимог безбар’єрності: деталі
- Основні цифрові трансформації у медицині за 2024 рік
- Погодження урядом закупівлі нових ліків за договорами керованого доступу
- Коли стане доступним перший медпрепарат на основі медичного канабісу?
- Реформа МСЕК: підготовки медзакладів до переходу на нову систему оцінювання
Также интересно посмотреть:
- Медичне перевезення «МедТаксі»: як травмованого моряка транспортували із Франції в Україну
- Нацслужба здоровья объявила о заключении договоров с медучреждениями
- Розглядається можливість ліцензування суб’єктів, котрі взаємодіють з донорською кров’ю
- Первая спецклиника диагностики и лечения ВИЧ открыта в Одессе
- Миколаївські новатори створили обладнання, яке допоможе рятувати життя немовлятам