Інновація та роботизація нині в тренді: слідами премії «Панацея-2019»
У США найкращі актори та акторки отримують «Оскар», а найпрогресивніші аптеки України – щорічну премію від конкурсу професіоналів фармгалузі «Панацея». Премія започаткована у 1999 році та на сьогодні стала яскравою подією національного масштабу. Цього разу організатори відмітили двадцятиліття здобутків фармацевтичного ринку. Революційні темпи розвитку галузі зсунули фокус уваги з традицій на інновації.
У списку лідерів аптечного ринку опинився яскравий роботизований фармбренд, який пропонує інноваційні форми самообслуговування. В цих аптеках відвідувачі мають можливість самостійно замовляти товари за допомогою планшетів, які встановлені в торгових залах, а також через Інтернет, однак це не все! «Аптека Копійка» першою ризикнула взяти робота на роботу, і на сьогодні саме ця нестандартна ідея знайшла відгук у відвідувачів та отримала професійну відзнаку.
Тож, як визначили маркетингові дослідження, нині в тренді інновації. Конкурс професіоналів фармринку наголосив на цьому! «Аптека Копійка» названа «Аптекою з інноваційними формами самообслуговування» в номінації «Аптека Року». Вона об’єднує людей, що живуть інтересами фармринку та зацікавлені в задоволенні потреб клієнта. Про переваги роботизованих аптек запитаємо у Яни Середи, комерційного директора «Аптека Копійка».
«Премія «Панацея» дуже важлива для всіх гравців українського фармринку, - говорить PR-директор «Аптека Копійка Ольга Гречко. - Ця найпрестижніша нагорода визначає тенденції, об’єднує авторитети, вказує на лідерів, для яких розвиток української аптечної сфери є пріоритетним. Цього року у фокусі уваги опинились революційні форми самообслуговування клієнтів «Аптека Копійка». Ми довели, що інновація та роботизація – це не тільки процеси, що мають право на існування, а й головні вектори подальшого розвитку. Однак «Аптека Копійка» – це не просто роботизовані аптеки, не тільки креативний бренд, а й потужна команда професіоналів, яких об`єднуєспільна мета — стояти на варті здоров`ямешканців України».
Вже два десятиліття «Панацея» відзначає професіоналів фармацевтичної галузі. Серед переможців конкурсу є «Аптека Копійка», яка задає тенденції подальшого розвитку ринку й, безсумнівно, творить історію.
У списку лідерів аптечного ринку опинився яскравий роботизований фармбренд, який пропонує інноваційні форми самообслуговування. В цих аптеках відвідувачі мають можливість самостійно замовляти товари за допомогою планшетів, які встановлені в торгових залах, а також через Інтернет, однак це не все! «Аптека Копійка» першою ризикнула взяти робота на роботу, і на сьогодні саме ця нестандартна ідея знайшла відгук у відвідувачів та отримала професійну відзнаку.
Тож, як визначили маркетингові дослідження, нині в тренді інновації. Конкурс професіоналів фармринку наголосив на цьому! «Аптека Копійка» названа «Аптекою з інноваційними формами самообслуговування» в номінації «Аптека Року». Вона об’єднує людей, що живуть інтересами фармринку та зацікавлені в задоволенні потреб клієнта. Про переваги роботизованих аптек запитаємо у Яни Середи, комерційного директора «Аптека Копійка».
Що означає «Панацея» для аптек під брендом «Аптека Копійка»?
- «Панацея» – це дійсно знак якості для фармацевтичного ринку України, відповідний аптечний «Оскар», який без пауз та перерв впродовж 20 років переходить до українських професіоналів.Якими досягненнями ви пишаєтеся?
- Наш старт був амбіційним, але дуже вдалим. Ми одразу взяли високі позиції й наразі стали аптекою року. «Аптека Копійка» підтримує вітчизняний продукт – в наших аптеках працюють роботи українського виробництва, які швидко та безпомилково збирають замовлення покупців. Завдяки роботам в торговому залі немає довгих черг.Чи дійсно роботизація є панацеєю?
- З першого дня існування бренд «Аптека Копійка» взяв курс на роботизацію, і через 5 років ми бачимо відчутні результати. Знак якості «Панацея» підкреслює, що експериментальна та революційна ідея була не тільки вдалою, а й вчасною. Еволюція у фармації – це процес, який набирає обертів та має революційні наслідки. «Аптека Копійка» випереджає час і задає тенденції. Як аптека року вона, безперечно, впливатиме на визначення номінантів майбутніх років.«Премія «Панацея» дуже важлива для всіх гравців українського фармринку, - говорить PR-директор «Аптека Копійка Ольга Гречко. - Ця найпрестижніша нагорода визначає тенденції, об’єднує авторитети, вказує на лідерів, для яких розвиток української аптечної сфери є пріоритетним. Цього року у фокусі уваги опинились революційні форми самообслуговування клієнтів «Аптека Копійка». Ми довели, що інновація та роботизація – це не тільки процеси, що мають право на існування, а й головні вектори подальшого розвитку. Однак «Аптека Копійка» – це не просто роботизовані аптеки, не тільки креативний бренд, а й потужна команда професіоналів, яких об`єднуєспільна мета — стояти на варті здоров`ямешканців України».
Вже два десятиліття «Панацея» відзначає професіоналів фармацевтичної галузі. Серед переможців конкурсу є «Аптека Копійка», яка задає тенденції подальшого розвитку ринку й, безсумнівно, творить історію.
Новые статьи:
- Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Виставка "Здоров'я та довголіття-2024" з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- З 2 по 4 жовтня 2024 р. в м. Києві відбудеться Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Запрошуємо відвідати спеціалізовану виставку Здоров'я та довголіття-2024 з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- Public Health 2024: інновації та інвестиції для відновлення медичної системи України