Засідання підкомітету з питань реалізації медичної реформи в форматі питання-відповідь
18 квітня відбулось чергове засідання підкомітету з питань реалізації медичної реформи Комітету Верховної Ради з охорони здоров’я, на якому зібрались головні лікарі закладів охорони здоров’я первинної ланки та інші медичні працівники для з’ясування проблемних питань в реалізації медичної реформи.
На питання відповідали Ірина Сисоєнко, голова підкомітету, Оксана Корчинська, заступник голови, Констянтин Яринич, Андрій Шипко та представник від Міністерства охорони здоров’я Тетяна Орабіна. Формат засідання – питання-відповіді. Представники медичної сфери приїхали на засідання для того, щоб отримати відповіді на вважливі питання, з якими вони стикаються на практиці.
Після декількох вступних слів від спікерів були поставлені такі важливі питання:
1. Якщо лікарня невелика і мала кількість лікарів, чи є сенс розподіляти медичну допомогу на першу та другу ланку?
Відповідь: в такому випадку є три варіанти:
Відповідь: таке питання повинен вирішувати головний лікар, адже саме для того проводилась автономізація. Спікери зазначили, що таке явище – це закономірність, викликана людським фактором. Але коли лікарі побачать, як саме працює система, і як реалізується принцип «гроші йдуть за пацієнтом», то вони повинні змінити свою думку. Наразі знаходиться на розгляді нормативно-правовий акт, який буде регулювати укладення індивідуальних договорів з лікарями.
3. Як буде фінансуватись паліативна допомога?
Відповідь: кожен заклад первинної медичної допомоги має право надавати паліативну медичну допомогу. Це саме право, не обов’язок. Тому фінансування такої допомогу повинен здійснювати комунальне некомерційне підприємство, з допомогою органів місцевого самоврядування.
Представники медичної сфери, що були присутні на засіданні, отримали відповіді на інші різні питання, які виникають в роботі на даному етапі медичної реформи. Зокрема, про екстрену та невідкладну медичну допомогу, можливості удосконалення табелю оснащення та ін.
На деякі питання спікери не змогли відповісти через різні причини, зокрема, не було представників, які володіють інформацією та ін. Це питання про лікарів, що наразі знаходяться в декреті, фінансування адміністративних видатків та дохід лікарів-інтернів, проблеми в сфері ліцензування, вибір і робота медичних інформаційних систем та ін.
Загалом було сформульовано близько 10 питань, на які голова підкомітету пообіцяла дати роз’яснення.
Автор: Інна Зарицька
© Медичний портал Здоров-Інфо
Після декількох вступних слів від спікерів були поставлені такі важливі питання:
1. Якщо лікарня невелика і мала кількість лікарів, чи є сенс розподіляти медичну допомогу на першу та другу ланку?
Відповідь: в такому випадку є три варіанти:
- лікарі повинні отримати ліцензію та працювати в такому режимі;
- розділити на два типи: первинна та вторинна медична допомога;
- продовжувати працювати поки так, як працювали, адже до кінця року лікарі, які з якихось причин не уклали декларації з пацієнтами, будуть продовжувати отримувати фінансування через державні субвенції.
Відповідь: таке питання повинен вирішувати головний лікар, адже саме для того проводилась автономізація. Спікери зазначили, що таке явище – це закономірність, викликана людським фактором. Але коли лікарі побачать, як саме працює система, і як реалізується принцип «гроші йдуть за пацієнтом», то вони повинні змінити свою думку. Наразі знаходиться на розгляді нормативно-правовий акт, який буде регулювати укладення індивідуальних договорів з лікарями.
3. Як буде фінансуватись паліативна допомога?
Відповідь: кожен заклад первинної медичної допомоги має право надавати паліативну медичну допомогу. Це саме право, не обов’язок. Тому фінансування такої допомогу повинен здійснювати комунальне некомерційне підприємство, з допомогою органів місцевого самоврядування.
Представники медичної сфери, що були присутні на засіданні, отримали відповіді на інші різні питання, які виникають в роботі на даному етапі медичної реформи. Зокрема, про екстрену та невідкладну медичну допомогу, можливості удосконалення табелю оснащення та ін.
На деякі питання спікери не змогли відповісти через різні причини, зокрема, не було представників, які володіють інформацією та ін. Це питання про лікарів, що наразі знаходяться в декреті, фінансування адміністративних видатків та дохід лікарів-інтернів, проблеми в сфері ліцензування, вибір і робота медичних інформаційних систем та ін.
Загалом було сформульовано близько 10 питань, на які голова підкомітету пообіцяла дати роз’яснення.
Автор: Інна Зарицька
© Медичний портал Здоров-Інфо
Новые статьи:
- Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Виставка "Здоров'я та довголіття-2024" з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- З 2 по 4 жовтня 2024 р. в м. Києві відбудеться Київський міжнародний форум реабілітації та медичного туризму
- Запрошуємо відвідати спеціалізовану виставку Здоров'я та довголіття-2024 з 18 по 20 ЖОВТНЯ 2024 року
- Public Health 2024: інновації та інвестиції для відновлення медичної системи України
Также интересно посмотреть:
- 2569 хворих на гемофілію в Україні, які не повинні були стати інвалідами
- Львівський медичний форум – найбільша подія Західної України
- Міжнародний стоматологічний Форум в Києві об’єднав більше 50 лідерів стоматологічної індустрії
- II Міжнародний Стоматологічний Форум (IDF). Лідери обирають курс розвитку та впровадження інновацій
- Приглашаем на конференцию «DIRFloortime, эрготерапия и сенсорная интеграция для всех»