Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Як ефективно просувати медичні послуги в інтернеті: практичні поради

Як ефективно просувати медичні послуги в інтернеті: практичні порадиУ рамках 26 Міжнародної медичної виставки “Охорона здоров’я”, яка проходила 3-5 жовтня 2017 року в столичному МВЦ, відбувся захід Digital Med – майданчик інноваційних технологічних рішень в медицині. Одним із його спікерів став генеральний директор медичного порталу України Здоров-Інфо, засновник компанії “Інформаційні технології в медицині” Андрій Каспаревич. Тема його доповіді звучала так: “Найбільш ефективна стратегія просування медичних послуг в інтернеті”.

Отже, яким же чином отримати прибуток в медичній практиці за умови розумних вкладень в інтернет? Треба розуміти, що робота лікаря – це медична послуга, послуга – це гроші, а гроші – робота. Робота лікаря – це не допомога хворому, а саме медична послуга, яка повинна гідно оплачуватися. Будь-яка послуга дорівнює гроші. Модель поведінки пацієнта, який зрозумів та прийняв ці прості речі, істотно змінюється: він шукає такого лікаря, який відповідає його запитам, а не йде до того, що приймає у найближчій поліклініці. Наразі дуже часто пацієнт шукає лікаря саме в інтернеті.

Наступний етап – зрозуміти, що і кого прагне знайти пацієнт в мережі? Він найчастіше шукає шляхи вирішення своєї проблеми, а не конкретного лікаря чи клініку. Зазвичай запити мають цільовий характер, і у виграші будуть ті, хто дає відповіді для вирішення певної проблеми, а не просто розказує про досягнення клініки та її працівників.

Стратегія просування в інтернеті має 3 кроки:
  1. Охоплення профільних запитів пацієнта.
  2. Детальне заглиблення в ці запити та пошук шляхів вирішення окреслених проблем.
  3. Переадресація запитів на клініку.
Необхідно чітко і ясно зрозуміти, що медицина – це ринок, а медична допомога – це послуга. Наразі на медичному ринку України вже функціонує 22 тисячі ліцензіатів. Тобто конкуренція є великою, і реальний прибуток отримують лише ті, хто вміє правильно себе продати. Аналіз клініки має включати в себе 3 аспекти: економічні показники, звернення пацієнтів та навички персоналу. Для успішної діяльності треба вміти забувати про свою вигоду та робити все правильно саме для пацієнта.

Існує таке поняття, як послуга-“ключ”, вона вирішує проблему пацієнта у його свідомості. Саме подібні “ключі” формують довіру у людини до клініки, лікаря чи методу лікування. На основі таких послуг-“ключів” слід побудувати та наповнити сайт. Найбільш ефективною буде стратегія створення мережі цільових сайтів, які повинні бути між собою пов’язані. Кожен такий сайт має займати власну нішу, мати свою аудиторію, містити унікальний контент. Стратегія мережі цільових сайтів гарантує збільшення відвідуваності сайту клініки пацієнтами у 7-10 разів (статистику наведено на основі даних медичного порталу Здоров-Інфо).

Звертатися в інтернеті слід як до здорових, так і до хворих людей. Перших треба інформувати про те, які переваги клініки та чим саме вона займається, щоб у разі хвороби людина згадала саме про неї, другим – надавати реальні шляхи вирішення проблеми. Пацієнти можуть робити запити за лікарськими спеціалізаціями, нозологіями, періодами протікання хвороби (ремісія, загострення, реабілітація). З метою залучення пацієнтів через інтернет можна використовувати такі інструменти:

  • корпоративний сайт;
  • мережа сайтів;
  • контекстна реклама;
  • соціальні мережі;
  • банерна реклама;
  • електронна розсилка;
  • написання статей, новин, прес-релізів.
Кожен з них є по-своєму ефективним та може приносити реальні плоди.

Щоб просувати медичну послугу в інтернеті, слід поставити себе на місце пацієнта та зрозуміти логіку його дій. Найчастіше хворі прагнуть позбавитися своєї проблеми, а не поспілкуватися з певним лікарем чи відвідати конкретний медичний заклад. Дайте їм шляхи вирішення цієї проблеми, і ви отримаєте багато нових пацієнтів, які готові платити за медичні послуги.

Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо 

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED