Маркетинг заборонений, але кількість аптек зростає: що робиться на аптечному ринку?

Згідно з офіційною відповіддю Держлікслужби в період дії заборони маркетингу з 1 березня по 23 травня:
• видано нових ліцензій для аптек та створено нових місць провадження – 328;
• припинено дію ліцензій – 261.
Тобто ринок не лише не скоротився — є чистий приріст аптек у період дії обмеження.
З нових ліцензій 59% або 193 видані ТОП-5 аптечним мережам, а анульовано всього 45.
Як приклад:
• АНЦ – анульовано 2 ліцензії, натомість відкрито 62;
• 911 – анульовано 9, відкрито 53;
• Сіріус 95 – анульовано 3, відкрито 24.
«Жоден суб’єкт господарювання не буде відкривати аптеки у таких масштабах, якщо умови ведення бізнесу справді є збитковими. Тим більше — на фоні посилення державного регулювання. Цифри свідчать, що навіть без маркетингу аптечний ринок зростає — і це найкраща відповідь на спроби маніпуляцій», – зазначив у своєму дописі Сергій Кузьміних.
Также интересно посмотреть:
- Вдосконалення методики роботи з відбитками пальців загиблих захисників та цивільних: як працює Вінницьке бюро СМЕ?
- Пацієнти із розсіяним склерозом забезпечені ліками лише на 20%
- Чому сімейні лікарі більше не можуть виписувати направлення на складні обстеження? Пояснення НСЗУ
- Епідсезон 2024/2025в Україні завершився: скільки людей загалом перехворіло?
- МОЗ озвучило нові правила представлення маркетингових послуг