Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Як діяти, якщо дані пацієнта не відображаються в ЕСОЗ? Пояснення НСЗУ

Як діяти, якщо дані пацієнта не відображаються в ЕСОЗ? Пояснення НСЗУІноді інформація про здоровʼя пацієнта не відображається в медичній інформаційній системі (МІС). Чому так відбувається?

Лікар не має відповідного доступу. Майже повний доступ до даних має лише лікар первинної допомоги, з яким пацієнт уклав декларацію. Водночас інші лікарі в межах одного закладу можуть у разі клінічної потреби переглядати медичні записи пацієнта, що були внесені колегами. 
 
Щоб отримати доступ до даних пацієнта, потрібно надіслати відповідний запит до системи, який пацієнт особисто підтверджує через код у смс.
 
Також нагадуємо, що для перегляду медичних записів в електронній медичній картці пацієнта потрібно здійснити авторизацію в ЕСОЗ, а не лише в медичній інформаційній системі.
 
Лікар не відправив дані в ЕСОЗ. Внесення даних до МІС не означає їх відправлення до центральної бази даних ЕСОЗ. Лише підписані та передані до системи дані будуть доступні іншим лікарям.
 
Щоб коректно відправити дані, перевіряйте статус надсилання записів («Не відправлено» чи «До відправки» означає, що записи не відправлено). Також потрібно переконатися, що записи не містять помилок. 
 
Лікар переглянув не всі дані. Іноді система обʼєднує електронні картки, якщо виявляє дублі або записи неідентифікованого пацієнта. Картку, яка приєдналася до основної, можна не помітити. Тому під час пошуку слід звернути увагу на картки, що позначені як «Приєднана», «Архівна» тощо. 
 
У разі виникнення будь-яких проблем у роботі з ЕСОЗ НСЗУ рекомендує звернутися до технічної підтримки медичної інформаційної системи вашого закладу.

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED