Вибір сімейного лікаря: які функції доступні в електронній системі охорони здоров’я?

Роз’яснювальну відповідь було надано на відкритому засіданні підкомітету з питань контролю реалізації медичної реформи Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, присвяченому темі «Робота eHealth: стан і впровадження».
Система, яка потрібна для вибору лікаря і підписання декларацій є, вона працює вже доволі давно, хоча МОЗ цього не афішував. Зараз доопрацьовуються ті модулі, які потрібні будуть в липні. Дані, які вже є в системі, не потрібно буде вносити другий раз, наголошує П. Ковтонюк.
Що може версія системи електронного здоров’я, що наразі діє:
- реєструвати заклади, їх підрозділи (місця надання послуг, які потрібно обов’язково вказувати), медичний персонал в різних ролях (лікар, реєстратор тощо) та подавати декларації;
- окремо ведуться реєстри лікарів (медичних спеціалістів) та окремо робітників закладів (медичних працівників), що дозволяє реєструвати лікарів як працівників в різних підрозділах та навіть в різних юридичних особах;
- лікар бачить перелік тільки «своїх» декларацій, керівник ЗОЗ бачить перелік декларацій всіх лікарів свого закладу;
- система дозволяє реєструвати лікаря, пацієнта без ІПН;
- проводити аналіз накопичених даних за допомогою спеціального додатка. Надалі будуть підключені спеціальні додатки для НЗСУ;
- для статистичної звітності в свою чергу також будуть доопрацьовані модулі, які дозволяють надалі відмовитись від необхідності паперової звітності;
- спеціальний додаток дозволяє отримувати аналітику, скільки і яких пацієнтів (вікові групи тощо) було прикріплено (подано декларації) до закладу, на підставі цих даних формуються звіти для подальших розрахунків з НЗСУ;
- капітаційні ставки, розмір оплати тощо – в процесі розробки та затвердження НЗСУ;
- у разі укладання нової декларації з іншим лікарем стара автоматично анулюється Після інтеграції з реєстрами МінЮсту – наприклад, у разі смерті пацієнта, декларація буде припинятись автоматично. Всі припинені декларації лишаються в архіві системи;
- у разі тимчасової відсутності лікаря (відпустка, лікарняний та ін..) – декларації зберігаються. Система не обліковує тимчасову відсутність лікаря – заклад охорони здоров’я самостійно вирішує організаційні питання та питання оплати праці лікарів, які тимчасово заміщають відсутніх.
Автор: Інна Зарицька
© Медичний портал Здоров-Інфо
При використанні матеріалів статті активне гіперпосилання на zdorov-info.com.ua обов'язкове
Новые статьи:
- Які спостереження повинні проходити передчасно народжені діти?
- Які симптоми є передвісниками появи каменів в нирках?
- МОЗ: посилення антитютюнового законодавства в Україні
- МОЗ: основні пріоритети у профілактиці неінфекційних захворювань на 2025 рік
- Держлікслужба перевірить аптеки щодо укомплектованості фахівцями з фармацевтичною освітою
Также интересно посмотреть:
- Ролі та функції ключових учасників еHealth (електронної системи охорони здоров'я)
- В чому особливість підписання та функціонування декларації між лікарем та пацієнтом?
- Кому належать дані про пацієнта в електронній системі охорони здоров’я?
- Підписання декларацій з пацієнтами та інші очікування МОЗ щодо медичних закладів
- Туберкулез в Украине: события, новости, ситуация