gototopgototop
Сервіс запису паціентів

Маркет ITMED купить медтехнику в один клик

У Києві пройшов День маркетингу для приватної медицини

У Києві пройшов День маркетингу для приватної медицини28 січня 2017 року Києві за адресою вулиця Велика Житомирська, 33, Chamber Plaza, зал Колізей пройшов День маркетингу для приватної медицини. Організувала захід команда Medical Business Forum, яка вже проводила успішні з практичної точки зору конференції та тренінги для лікарів та керівників установ, що працюють у сфері охорони здоров'я. Мета Дня маркетингу - навчити приватний медичний бізнес ефективно використовувати маркетингові інструменти для просування своїх продуктів і послуг.

Спікерами заходу виступили:
  1. Михайло Кухар - економіст компанії IMF Group Ukraine.
  2. Роман Гавриш - керуючий партнер стратегічного агентства цифрового маркетингу AIMBULANCE, голова UDAC (Ukrainian Digital Agencies Committee).
  3. Наталія Тулінова - заступник генерального директора з розвитку, маркетингу, продажам клініки ISIDA.
  4. Надія Богданова - копірайтер, фахівець із глибинної роботи з текстами.
  5. Сергій Кузьменко - директор компанії Web and Market, бізнес-тренер Executive MBA, автор навчальних курсів з інтернет-маркетингу та PR в соцмережах.
  6. Тетяна Ярошенко - керівник відділу юзабіліті та дизайну агентства Promo.
  7. Ніна Кульчевич - засновник агенції Victory PR, фахівець з PR, експерт у сфері створення персональних брендів.
Під час роботи заходу піднімалися такі теми, як прогнози економічного розвитку на 2017 рік, формування досвіду споживача, У Києві пройшов День маркетингу для приватної медициниінструменти залучення клієнтів за допомогою соцмереж, написання текстів для інтернет-ресурсів клінік та інших медичних закладів, збільшення обсягу продажів медичних товарів і послуг, розкрутка клініки в цілому і кожного лікаря зокрема. 

Спікери не тільки доповідали, а й відповідали на численні запитання аудиторії, розглядали реальні кейси, показували відеоматеріали і ділилися своїм позитивним досвідом діяльності в медичному бізнесі.

Автори кращих запитань із залу отримували в якості подарунка актуальні книги з маркетингу.

День маркетингу для приватної медицини пройшов досить активно, атмосфера була робочою, але, в той же час, невимушеною. Подібні заходи допомагають керуючим і власникам приватних клінік зрозуміти, куди рухатися далі, розробити певну стратегію розвитку і дізнатися про реальні, прикладні методи досягнення поставленої мети.

Читайте також: Medical Business Forum окреслив шляхирозвитку приватної медицини в Україні

Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо

Поиск клиники