Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Як підготуватись до реєстрації медичного обладнання в ЕСОЗ? Пояснення НСЗУ

Як підготуватись до реєстрації медичного обладнання в ЕСОЗ? Пояснення НСЗУВ електронній системі охорони здоровʼя (ЕСОЗ) доступна нова функціональність — реєстрація та облік медичного обладнання.
 
Що важливо знати керівникам медичних закладів та як підготуватися
 
Що нового?
 
Заклади зможуть вносити інформацію про кожну одиницю обладнання, зокрема: технічні характеристики, інвентарний і серійний номери, місце розташування, доступність обладнання та ін.
 
Коли функціональність стане доступна?
 
Після оновлення вашої медичної інформаційної системи (МІС). Щоб почати роботу — зверніться до свого оператора МІС.
 
Звертаємо увагу, що на цьому етапі кінцевого терміну щодо внесення обладнання не визначено. При цьому рекомендуємо почати вже вносити інформацію про наявне обладнання одразу після появи відповідної технічної можливості в МІС. Це дозволить своєчасно актуалізувати публічну інформацію та підготуватися до наступних етапів реалізації.
 
Перевірити статус тестування МІС: https://ehealth.gov.ua/status-testuvan-funktsionalu-mis/
 
Яке обладнання реєструється?
 
Лише те, що:
- входить до Переліку, затвердженого МОЗ;
- фізично наявне у закладі;
- належить закладу або орендується;
- доступне для використання або потребує ремонту.
 
Обладнання, що не підлягає відновленню – не підлягає реєстрації.
 
Як підготуватись?
- Зв’яжіться з представником вашої МІС — дізнайтесь про готовність функціональності та навчальні матеріали;
- Призначте відповідального за облік обладнання (це може бути керівник закладу, фахівець з кадрів чи адміністратор);
- Підготуйте перелік обладнання та зберіть дані, необхідні для реєстрації.
 
Більше інформації та відповіді на поширені запитання — https://cutt.ly/grkqbDRt

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED