Подання заяв про державну реєстрацію ліків в електронному вигляді: деталі ініціативи

Ініціатива впроваджується в рамках цифровізації та оптимізації процесу подання реєстраційних документів на державну реєстрацію лікарських засобів, у тому числі у форматі еСTD.
Загальна схема процесу подання електронної форми заяви включає такі кроки:
1. Створення заявником pdf-файлу заяви та підписання її КЕП.
2. Авторизація в електронному кабінеті заявника. Шаблон листа для надання доступу міститься на сайті ДЕЦ.
3. Заповнення короткої форми електронної заяви в електронному кабінеті заявника. Прикріплення pdf-файлу заяви, підписаної КЕП разом зі сканованою копією доручення. Відправлення заяви до Єдиного вікна.
4. Перевірка та обробка електронної заяви в Єдиному вікні МОЗ України. За наявності зауважень заява повертається на доопрацювання заявнику.
5. Якщо зауваження відсутні, Єдине вікно формує направлення та відправляє до МОЗ.
6. Після погодження МОЗ ДЕЦ реєструє направлення.
7. Перевірити статус реєстрації направлення заявники можуть на сайті ДЕЦ – розділ Заявникам_Перевірка надходження направлень.
8. Подання заявниками наступних реєстраційних документів залежно від процедури.
Наразі система електронного подання дозволяє працювати із заявами, що подаються за процедурами реєстрація/перереєстрація/зміни (у т. ч. технічні помилки). Проте в планах цей перелік буде розширений і на інші типи заяв, зокрема щодо клінічних випробувань.
Імплементація процесу подання електронної заяви здійснюватиметься у два етапи:
• коротка форма заяви (з березня 2025 року) – заявник заповнює мінімально необхідні поля, додає підписаний за допомогою КЕП pdf-файл заяви та скановану копію доручення;
• повна форма заяви (впровадження протягом 2025 року) – заявник заповнює усі необхідні поля, генерує в електронному кабінеті заявника pdf-файл з накладенням КЕП, додає скановану копію доручення.
Основними перевагами подання заяв до Єдиного вікна в електронному вигляді є:
• документообіг стане швидшим і прозорішим, а заявники зможуть подавати документи без зайвих затримок чи ускладнень;
• не потрібна фізична присутність заявників, що економитиме час, людські та фінансові ресурси;
• підвищення продуктивності обробки заяв та процесу обміну даними між заявниками, МОЗ та ДЕЦ;
• зниження ризиків втрати документів або їх пошкодження, безпека даних;
• зниження витрат (поступова відмова від паперових форм подання реєстраційних матеріалів);
• поліпшення клієнтського досвіду (взаємодія із заявниками стане простішою та швидшою).
Новые статьи:
- Зниження цін в аптеках на 116 препаратів: деталі
- Уряд продовжуватиме реформу МСЕК: коментарі прем’єр-міністра України
- Діабетична стопа: ранні прояви негативного впливу діабету
- МОЗ та Світовий банк обговорили реалізацію трансформації охорони здоров’я
- Хто або що є фундаментом реабілітаційної системи? Коментарі очільника МОЗ
Также интересно посмотреть:
- 9 видів аскорбінки в переліку топ-100 ліків, які подешевшали: Ляшко надав пояснення
- В аптеках знизилися ціни ще на 30 із 273 препаратів з додаткового переліку: коментарі очільника МОЗ
- Неформальні платежі у Вінницькому кардіоцентрі: МОЗ із правоохоронцями проводять перевірку
- Виділення коштів на модернізацію медзакладів: хто увійшов до переліку?
- Розширення переліку ліків, які централізовано закуповують МЗУ