Впровадження коефіцієнта звернень: що необхідно знати надавачам первинної медичної допомоги?

Про те, навіщо застосовується коефіцієнт звернень та як він розраховується розповіли голова НСЗУ Наталія Гусак, заступник голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Рябець та радниця голови НСЗУ Ірина Кондратова.
Коефіцієнт звернень впроваджений задля справедливої оплати послуг тим надавачам, які регулярно цікавляться станом здоров’я своїх пацієнтів, наголосила голова НСЗУ Наталія Гусак. Заклади, в яких лікарі не контактують з пацієнтами, не запрошують на профілактичні огляди, не працюють з людьми з груп ризику, отримують менші суми оплат. Цей коефіцієнт розраховується щомісяця та дозволяє покращувати рівень звернень кожному медичному закладу.
Під час зустрічей команда НСЗУ відповіла на питання представників закладів ПМД не лише щодо коефіцієнта, про процедуру розірвання декларацій з пацієнтами, які не виконують рекомендацій лікаря відповідно до Наказу МОЗ № 504 "Про затвердження Порядку надання первинної медичної допомоги” та подальше розширення напрямків верифікації даних про пацієнтів.