Поява запису до лікаря, який ви не здійснювали: як діяти?
Українці іноді можуть виявити в особистому кабінеті Helsi записи про візити до лікаря, які насправді не відбувалися. Невідповідність може спантеличити, та найкращим буде звернутись до сімейного лікаря за роз'ясненням.
У Міністерстві охорони здоров’я пояснили, як діяти у разі виявлення такої невідповідності.
У відомстві порадили насамперед звернутися до лікаря, який вніс цей запис в електронну медичну картку, щоб з'ясувати причину.
"Це може бути помилка, адже людський фактор ніхто не скасовував. Попросіть видалити інформацію про недостовірний візит", – ідеться у повідомленні МОЗ.
Але, якщо вам не вдається сконтактуватися з лікарем, зверніться до керівництва медичного закладу, де власне було зафіксовано візит.
У МОЗ попередили, що якщо подібні випадки стаються часто, а регулярні недостовірні візити з одного ви помічаєте до одного і того ж закладу, це може свідчити про зловживання.
У міністерстві наголосили, що кожна скарга українців ретельно перевіряється, а у разі порушення – НСЗУ реагує відповідно.
Новые статьи:
- Як МОЗ посилює національну політику боротьби з антимікробною резистентністю?
- МОЗ затверджуватиме маршрути екстреної допомоги: деталі
- Парламент прийняв Державний бюджет на 2025 рік: які видатки на сферу охорони здоров’я?
- Створення нової системи оцінювання МСЕК
- Розширення участі державних установ у Програмі медичних гарантій
Также интересно посмотреть:
- Які нові напрями розвитку медсестринства в Україні? Деталі обговорень
- Як умови перевезення медичного канабісу територією України?
- МОЗ: як отримати лікарняний дистанційно?
- У чому різниця отримання психологічної та психіатричної допомоги?
- Яку стоматологічну допомогу покриває Програма медичних гарантій? Пояснення НСЗУ