Внесення змін до порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я: деталі

Зокрема, ухвалені зміни стосуються:
- Надання права уповноваженим особам суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я та медичним працівникам вносити до центральної бази даних ЕСОЗ запит на реєстрацію запису в Реєстрі декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.
- Передбачення можливості включення до Реєстру пацієнтів інформації щодо посвідки на тимчасове проживання.
- Накладення кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог, передбачених порядками ведення реєстрів у центральній базі даних ЕСОЗ.
Відзначається, що такі зміни покращують роботу із внесення даних до електронної системи охорони здоров'я.
Новые статьи:
- Чому дорослим важливо вакцинуватись: обов’язкові та рекомендовані щеплення
- Не всі водойми безпечні: де в Україні можна купатися, а де – заборонено
- Розширений неонатальний скринінг в Україні: як перші результати формують сталу систему діагностики
- Е-рецепт в Україні: що потрібно знати пацієнтам у 2025 році?
- МОЗ провело п’ятиденну експертну місію TAIEX щодо регулювання косметичної продукції
Также интересно посмотреть:
- Як здійснюється медична евакуація громадян України? Пояснення МОЗ
- Чи залишається паліативна допомога для тяжких пацієнтів безоплатною?
- МОЗ: проведення тренінгів для спеціалістів з надання екстреної допомоги в умовах війни за європейськими протоколами
- Створення пунктів видачі ліків та медвиробів у регіонах: деталі
- МОЗ: перелік документів для внутрішньо переміщених медиків при працевлаштуванні в інші медзаклади