Внесення змін до порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я: деталі
Зокрема, ухвалені зміни стосуються:
- Надання права уповноваженим особам суб’єктів господарювання у сфері охорони здоров’я та медичним працівникам вносити до центральної бази даних ЕСОЗ запит на реєстрацію запису в Реєстрі декларацій про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.
- Передбачення можливості включення до Реєстру пацієнтів інформації щодо посвідки на тимчасове проживання.
- Накладення кваліфікованого електронного підпису з урахуванням вимог, передбачених порядками ведення реєстрів у центральній базі даних ЕСОЗ.
Відзначається, що такі зміни покращують роботу із внесення даних до електронної системи охорони здоров'я.
Новые статьи:
- В Україні зростає кількість хворих на грип і COVID-19 — МОЗ
- Рада посилила контроль за лікарняними: паперові бланки діятимуть постійно
- «Фармацевт - не продавець, а медичний фахівець»: в Україні готують реформу аптечного сектору
- Ще 12 препаратів від раку молочної залози додали до програми «Доступні ліки»
- Україна показала найкращі результати у звіті Єврокомісії: сфера охорони здоров’я серед лідерів реформ
Также интересно посмотреть:
- Як здійснюється медична евакуація громадян України? Пояснення МОЗ
- Чи залишається паліативна допомога для тяжких пацієнтів безоплатною?
- МОЗ: проведення тренінгів для спеціалістів з надання екстреної допомоги в умовах війни за європейськими протоколами
- Створення пунктів видачі ліків та медвиробів у регіонах: деталі
- МОЗ: перелік документів для внутрішньо переміщених медиків при працевлаштуванні в інші медзаклади










Новости медицины








