Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Контакт-центр МОЗ завалений скаргами українців на сімейних лікарів та лікарні

Контакт-центр МОЗ завалений скаргами українців на сімейних лікарів та лікарніГромадяни найбільше скаржаться до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я із протидії COVID-19 на роботу сімейних лікарів та медичні послуги в лікарнях.
Про це під час онлайн-брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
 
“Приблизно 36% - скарги на роботу сімейних лікарів, 26% - скарги на послуги в лікарнях, 10% - скарги на роботу лабораторій, 8% - скарги на роботу поліклінік та амбулаторій. А скарги на неможливість здати ПЛР-тест становлять лише 1,59%”, - заявив Кучер.
 
Він нагадав, що контакт-центр МОЗ працює близько 4 тижнів.
“На сьогодні до нього надійшло понад 49 тис. звернень від наших громадян. Усі вони додзвонилися, а там, де був перерваний дзвінок, ми передзвонили й з’ясували, у чому проблема”, - зауважив заступник міністра.
 
Кучер нагадав, що контакт центр працює цілодобово за телефонним номером: 0800602019. Його роботу забезпечують близько 150 операторів.
 
“В разі потреби деякого часу на вивчення проблеми, коли операторам потрібно дізнатися певну інформацію в регіонах, то в кожному регіоні призначені відповідальні особи, в яких є чіткий алгоритм і таймінг, за яким вони мають відповісти. Вони надають інформацію у контакт-центр, і далі оператор зв’язується і повідомляє цю відповідь громадянину”, - сказав Кучер.
 
Якщо питання більш-менш стандартне, його одразу додають до “бази знань” центру, щоб зменшити навантаження на регіони.
 
Лідерами серед регіонів, де є мінімальною затримка відповіді, яку надає контакт-центр, є Волинська, Вінницька, Рівненська, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська та Херсонська області.
 
“На жаль, залишається одна з областей з досить низьким рівнем обробки запитів – це Сумська область. І я сподіваюся, що там зараз відбуваються певні кадрові зміни й ці питання будуть вирішені та область почне оперативно обробляти звернення”, - заявив Кучер.
 
Також було поінформовано, що 52% дзвінків стосуються діагностики, близько 10% - амбулаторного лікування, безкоштовних і платних тестувань – 7%, близько стільки ж - питання підписання декларацій, порядок проходження самоізоляції – 5% звернень.

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED