В НСЗУ розповіли про особливості роботи їхнього контакт-центру

В НСЗУ зазначають, що дана інформаційна лінія працює для пацієнтів, лікарів, працівників аптек та керівників медичних закладів. Оператори відповідають на запитання з приводу медичної реформи, нової моделі фінансування медичних установ, правил роботи лікарів, аптек, закладів охорони здоров’я, Програми медичних гарантій тощо. Усі дзвінки на номер 16-77, здійснені на території України, безкоштовні.
За статистикою НСЗУ, більшість дзвінків на гарячу лінію надходить від пацієнтів – 41%. Найбільше їх цікавить, які медичні послуги наразі є безкоштовними для пацієнтів в Україні. Також багато питань стосується програми «Доступні ліки».
До контакт-центру НСЗУ можна зателефонувати, якщо від пацієнта вимагають гроші за послуги, гарантовані Програмою медичних гарантій. Його звернення буде зафіксоване, а роз’яснення обов’язково надані, стверджують в НСЗУ.
Автор: Ольга Купріянова
Новые статьи:
- Пацієнтів змушували платити за ендопротезування: НСЗУ перевірить лікарні
- Уряд посилює підтримку прифронтових медзакладів та звільнених з полону українців
- В Україні відкривають першу магістерську програму з терапії мови та мовлення
- В Україні розбудовують сучасну систему ментального здоров’я: результати та нові проєкти
- Уряд збільшив фінансування складних операцій у межах Програми медгарантій
Также интересно посмотреть:
- На боротьбу з COVID-19 в Україні вже витрачено майже 25 мільярдів гривень бюджетних коштів
- У вересні кількість тестів на COVID-19 в Україні буде складати близько 30 тисяч на добу – Степанов
- В Україні планується створення центру з розробки вакцин – Володимир Зеленський
- До 2050 року ситуація зі стійкістю бактерій до антибіотиків набуде загрозливого масштабу – ВООЗ
- ВООЗ потребує реформування – країни «Великої сімки»