У Києві пройшов День маркетингу для приватної медицини
28 січня 2017 року Києві за адресою вулиця Велика Житомирська, 33, Chamber Plaza, зал Колізей пройшов День маркетингу для приватної медицини. Організувала захід команда Medical Business Forum, яка вже проводила успішні з практичної точки зору конференції та тренінги для лікарів та керівників установ, що працюють у сфері охорони здоров'я. Мета Дня маркетингу - навчити приватний медичний бізнес ефективно використовувати маркетингові інструменти для просування своїх продуктів і послуг.
Спікерами заходу виступили:
Спікери не тільки доповідали, а й відповідали на численні запитання аудиторії, розглядали реальні кейси, показували відеоматеріали і ділилися своїм позитивним досвідом діяльності в медичному бізнесі.
Автори кращих запитань із залу отримували в якості подарунка актуальні книги з маркетингу.
День маркетингу для приватної медицини пройшов досить активно, атмосфера була робочою, але, в той же час, невимушеною. Подібні заходи допомагають керуючим і власникам приватних клінік зрозуміти, куди рухатися далі, розробити певну стратегію розвитку і дізнатися про реальні, прикладні методи досягнення поставленої мети.
Читайте також: Medical Business Forum окреслив шляхирозвитку приватної медицини в Україні
Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо
Спікерами заходу виступили:
- Михайло Кухар - економіст компанії IMF Group Ukraine.
- Роман Гавриш - керуючий партнер стратегічного агентства цифрового маркетингу AIMBULANCE, голова UDAC (Ukrainian Digital Agencies Committee).
- Наталія Тулінова - заступник генерального директора з розвитку, маркетингу, продажам клініки ISIDA.
- Надія Богданова - копірайтер, фахівець із глибинної роботи з текстами.
- Сергій Кузьменко - директор компанії Web and Market, бізнес-тренер Executive MBA, автор навчальних курсів з інтернет-маркетингу та PR в соцмережах.
- Тетяна Ярошенко - керівник відділу юзабіліті та дизайну агентства Promo.
- Ніна Кульчевич - засновник агенції Victory PR, фахівець з PR, експерт у сфері створення персональних брендів.
Спікери не тільки доповідали, а й відповідали на численні запитання аудиторії, розглядали реальні кейси, показували відеоматеріали і ділилися своїм позитивним досвідом діяльності в медичному бізнесі.
Автори кращих запитань із залу отримували в якості подарунка актуальні книги з маркетингу.
День маркетингу для приватної медицини пройшов досить активно, атмосфера була робочою, але, в той же час, невимушеною. Подібні заходи допомагають керуючим і власникам приватних клінік зрозуміти, куди рухатися далі, розробити певну стратегію розвитку і дізнатися про реальні, прикладні методи досягнення поставленої мети.
Читайте також: Medical Business Forum окреслив шляхирозвитку приватної медицини в Україні
Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо
Новые статьи:
- Конгрес «Cиндром Полікістозних Яєчників» СПКЯ 25-26 листопада 2024 року
- Європейська конференція з репродукції, фертильності та гінекології - 23 вересня 2024 р
- Міжнародна виставка та конференція REBUILD UKRAINE: HEALTH & REHABILITATION
- Програма «Доступні ліки»: які пріоритети розвитку у 2024 році
- XIII стоматологічна виставка «Дентал-ЕКСПО»
Также интересно посмотреть:
- В Киеве прошла Международная конференция по комплементарной медицине «МУЛЬТИМЕТОД»
- Знання студентів-медиків та інтернів будуть оцінювати по-новому
- Шоста щорічна конференція «Медичний заклад: організація та управління»
- Международный стоматологический конгресс
- Международная Конференция по Комплементарной Медицине «Мультиметод»