Чи зобов'язані сімейні лікарі роздавати особисті номери? Коментарі НСЗУ

Сімейні лікарі, терапевти або педіатри займаються первинною медичною допомогою під час особистого огляду пацієнта. За умови, якщо стан людини потребує пильності, то фахівці можуть надавати допомогу через мобільний телефон. Але медик сам вирішує, який номер давати, в який час реагувати на повідомлення чи дзвінки. Про це повідомили в НСЗУ.
"Сімейні лікарі не зобов'язані надати свій особистий номер мобільного на вимогу пацієнтів з декларацією. Який номер телефону давати пацієнту — власний чи контакт-центру або рецепції (реєстратури) закладу, лікар вирішує сам. Це його право. Адже медичні послуги, які надають терапевт, педіатр і сімейний лікар, не відносяться до екстрених", - зазначили в Нацслужбі здоров'я.
Новые статьи:
- Цінова доступність ліків: Держпродспоживслужба звітує про результати перевірок та посилює контроль
- Україна та Данія поглиблюють співпрацю в медичній сфері: затверджено план дій на 2026–2028 роки
- Віктор Ляшко: «Україна будує найсильнішу систему реабілітації в Європі»
- МОЗ посилило контроль за налбуфіном: препарат відпускатимуть лише за електронним рецептом
- Люди з інвалідністю: кого з квітня 2025 року очікує повторний огляд?
Также интересно посмотреть:
- Чи гарантує держава надання безоплатної реабілітації в лікарнях?
- МОЗ: основні можливості в електронній системі охорони здоровʼя для медичних сестер та братів
- МОЗ: визначення критеріїв підприємств, що мають важливе значення для галузі охорони здоров’я
- Який мінімальний розмір зарплати встановлено для медиків та фармацевтів у 2023 році?
- НСЗУ: особливості забезпечення безпеки даних про психіатричні діагнози