Які гарантії існують в медицині?
Наказами МОЗ України не встановлено конкретних термінів гарантій на медичні послуги. Лікарня може їх встановити власними локальними документами або, наприклад, у договорі про надання медичних послуг.
При цьому в Україні існує Закон «Про захист прав споживачів», який допомагає регулювати й сферу медичних послуг.
Гарантійний термін — період, протягом якого пацієнт має право вимагати безплатного усунення недоліків виконаної роботи або зменшення ціни на виконану роботу в разі виявлення недоліків у виконаній роботі.
За законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів») пацієнт має право вимагати:
- безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;
- відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного
- виконання роботи;
- відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи.
У разі невпровадження в закладі локальних документів діють правила закону: два роки гарантійний строк, десять років — строк служби.
Новые статьи:
- Як встановлюватиметься інвалідність для людей з онкологічними захворюваннями?
- Кому потрібно проходити психіатричні огляди? Коментарі МОЗ
- Перші зареєстровані ліки з канабісу в Україні: деталі
- Оновлення програми “Доступні ліки”: які зміни чекають пацієнтів?
- Якісна та доступна медицина є один із пріоритетів уряду на 2025 рік