Які гарантії існують в медицині?

При цьому в Україні існує Закон «Про захист прав споживачів», який допомагає регулювати й сферу медичних послуг.
Гарантійний термін — період, протягом якого пацієнт має право вимагати безплатного усунення недоліків виконаної роботи або зменшення ціни на виконану роботу в разі виявлення недоліків у виконаній роботі.
За законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів») пацієнт має право вимагати:
- безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк;
- відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
- безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного
- виконання роботи;
- відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи.
У разі невпровадження в закладі локальних документів діють правила закону: два роки гарантійний строк, десять років — строк служби.
Новые статьи:
- Цінова доступність ліків: Держпродспоживслужба звітує про результати перевірок та посилює контроль
- Україна та Данія поглиблюють співпрацю в медичній сфері: затверджено план дій на 2026–2028 роки
- Віктор Ляшко: «Україна будує найсильнішу систему реабілітації в Європі»
- МОЗ посилило контроль за налбуфіном: препарат відпускатимуть лише за електронним рецептом
- Люди з інвалідністю: кого з квітня 2025 року очікує повторний огляд?