Поиск и подбор медперсонала
Сервіс запису паціентів

Маркет ITMED купить медтехнику в один клик

Хто бере участь в розгляді клінічного випадку на телемедичній консультації?

Телемедичні консультації – це інноваційні реалії сьогодення, які стануть повсякденністю в майбутньому. Тому потрібно до них звикати та вчитися отримувати користь. В першу чергу треба мати розуміння, хто бере участь в телемедичній консультації.

Пацієнт – це фізична особа, яка виступає головним винуватцем проведення консультації. Пацієнт виконує деякі функції. Він обов’язково повинен надати необхідну медичні документи. Пацієнт має пройти обстеження лабораторне або інструментальне перед телеконсультацією або безпосередньо під час її проведення. Пацієнт може брати участь в онлайн процедурах.

Абонент – так зветься працівник від медичного закладу, який представляє клінічний випадок пацієнта для розгляду. Абонент вказує та описує проблему, яку необхідно вирішити. На його відповідальності оформлення медичної документації так, як це прописано у відповідних вимогах. У його обов’язки входить надання додаткової інформації, якщо її запитує консультант. Абонент також бере участь в онлайн процедурах.

Консультант – це один або декілька лікарів-фахівців, які займаються розглядом клінічного випадку в консультативному закладі. В їх функції входить обговорення випадку у визначений сторонами термін. Як результат, консультант надає рекомендації та медичний висновок абоненту, вони повинні бути засновані на доказовій базі. Консультант також бере участь в онлайн-процедурах.
Консультувальний заклад – це заклад, де працює консультант. В ньому повинні бути забезпечені умови та можливості для проведення телемедичних консультацій для лікаря-консультанта, який працює в цьому закладі.

Лікар-координатор – це фахівець, який повинен мати вищу медичну освіту та впевнено користуватись комп’ютерним обладнанням. Його задача – забезпечити безперебійну роботу телемедичних процедур. В його функції входить: організація та проведення телемедичних процедур, перевірка та оцінювання даних, які надходять від абонента. В разі потреби лікар-координатор надає методичні рекомендації абоненту і консультанту. Він оформлює висновки консультанта та веде звітну документацію телемедичного закладу.

Технік-асистент – фахівець, який має вищу освіту в галузі інформаційних технологій і телекомунікацій. Він забезпечує правильну і безперебійну роботу устаткування та каналів зв’язку в телемедичному закладі. В його функції входить регулярне налаштування, тестування та калібрування устаткування та каналів зв’язку. Якщо виникають збої, він їх своєчасно усуває. А також гарантує фізичну та інформаційну безпеку.

Нагадаємо, телемедицина – це комплекс заходів, технологій та дій, які використовуються при наданні медичної допомоги. Якщо відстань ключовий критичний чинник, в телемедицині застосовуються обмін електронними повідомленнями з використанням засобів дистанційного зв’язку. Таке визначення дає Міністерство охорони здоров’я України.

Автор: Інна Зарицька
© Медичний портал Здоров-Інфо
При використанні матеріалів статті активне гіперпосилання на zdorov-info.com.ua обов'язкове
Хотите получать новые статьи на почту?

Поиск клиники