Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

«Приватна медицина: Реалії практики»: обговорення актуальних питань на конференції (Фото)

Конференція В рамках науково-практичної та ділової програми IX Міжнародного Медичного Форуму 25 квітня пройшла IX Практична конференція «Приватна медицина: Реалії практики». Організатор заходу – компанія Health promo та компанія LMT.

На конференції спікери представляли доповіді щодо таких тем:
  • Корпоративне медичне обслуговування чи добровільне медичне страхування для компаній?;
  • Тренди залучення пацієнтів у 2018 році;
  • IT технології в медицині;
  • Найефективніший спосіб просування медичних послуг.

Учасники конференції мали змогу почути найактуальнішу інформацію про те, як на даний час розвивається приватна медицина. Спікери відзначили, що популярність мережі Інтернет робить її найкращим місцем пошуку лікарів та закладів охорони здоров’я. Відповідно, для тих, хто пропонує медичні послуги, Інтернет – найкращий спосіб заявити про себе.

На конференції учасники почули доводи, чому корпоративне медичне обслуговування – це доповнення до страхування та ідеальне рішення для компаній з невеликою кількістю працівників:
  • компанія-клієнт підписує напряму договір з конкретною клінікою;
  • в ланцюжку співробітництва випадає медичний асістанс чи страхова компанія;
  • клініка - це заклад широкого профілю, особливо ті, що мають декілька філіалів, вони пропонують різні пакети медичного корпоративного обслуговування;
  • надаються різні медичні послуги: невідкладна допомога, консультації спеціалістів амбулаторно та на виїзді, проведення медичних оглядів, вакцинація, стаціонар та ін.
Щодо основних трендів, то в 2018 році важливо заявляти про себе всіма можливими каналами. Вони включають різні соціальні мережі, YouTube канал, контекстна реклама і т.д.

Андрій Юрійович Каспаревич, генеральний директор Медичного порталу України «Здоров-Інфо» в своїй доповіді на тему «Найефективніший спосіб просування медичних послуг» звернув увагу, що потрібно давати пацієнту те, що потрібне йому.

Андрій Юрійович поділився результатами цікавого експерименту, який довів, наскільки важливо в рекламі медичних послуг переймати точку зору пацієнта. «Здоров-Інфо» створив сайт клініки, що направлена на лікування онкологічних захворювань. Просування сайту проводилось, орієнтуючись на такі запити, як онкологія, рак, лікування.

Наступний крок – створення профільних сайтів, які орієнтуються на конкретику. Тобто, для кожного сайту підбирався конкретний запит, такий як рак легенів, рак печінки і т. д. Результати вражають: перший сайт відвідали приблизно 34 000 осіб. Тоді як кожен інший сайт (під профільний запит) відвідала приблизно така ж кількість осіб. Це ілюструє, наскільки важливо відчувати біль пацієнта, ставити себе на його місце і пропонувати йому саме те, що потрібно в даний момент, вказує Андрій Юрійович.

Другий аспект – детальне заглиблення в проблему пацієнта. Третій – переадресація в клініку. Якщо пацієнт побачив описання своєї проблеми, якісне її рішення, то він буде звертатись за допомогою.

Конференція «Приватна медицина: реалії практики» - це унікальна платформа, де представники різних сфер приватної медицини мають змогу поділитись досвідом та дізнатись про актуальні тренди та прогнози на майбутнє.

Автор: Інна Зарицька
© Медичний портал Здоров-Інфо

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED