gototopgototop
Сервіс запису паціентів

Маркет ITMED купить медтехнику в один клик

Створення бренду лікаря для його успішної роботи – гостра необхідність часу

Створення бренду лікаря для його успішної роботи – гостра необхідність часу На сьогодні медичний ринок – це надзвичайно конкурента галузь, у якій, як і в будь-якій іншій сфері, треба вміти себе проявити. Мало бути просто прекрасним спеціалістом і тихо робити свої добрі справи, треба, щоб люди про них знали. Інакше у них не буде сформовано позитивний образ лікаря як професіонала, і вони оберуть когось іншого. В епоху інтернету, соціальних мереж, глобальної відкритості та миттєвого обміну інформацією неможливо ігнорувати значення такого поняття, як «бренд лікаря». Про це говорили і під час конференції «Персонал – серце медичного закладу», яка проходила 14 березня 2017 року у рамках Медичного спеціалізованого форуму.

Що таке бренд? Для чого лікарю його створювати?

Бренд – це набір певних асоціацій у споживача від товару чи послуги, предмету чи людини. Створення бренду лікаря для його успішної роботи – гостра необхідність часу Він складається із картинок, звуків, словосполучень, запахів, які потенційний споживач ототожнює з товаром чи послугою. Створення бренду – це кропітка робота спеціалістів з PR, маркетологів, імідж-мейкерів. У людини формується відчуття, що це щось знайоме, іноді навіть рідне, беззаперечно і гарантовано якісне, його важко піддати сумніву, воно лідируюче, модне. Ідеально, якщо бренд вирішує якусь соціальну проблему, тоді він є більш значущим в очах потенційних клієнтів.

Приклад прекрасно розробленого бренду у медичній сфері – доктор Комаровський, про якого знає величезна кількість людей, більше того, вони прислуховуються до його порад. Доктор Комаровський став беззаперечним експертом, лідером думки у багатьох медичних питаннях. Він ніколи не дає про себе забути: у нього функціонує сайт із завжди актуальною інформацією, він веде передачу на телебаченні, активно дописує у соціальні мережі, дає інтерв’ю різним каналам та виданням. Результат – авторитет і прекрасно функціонуючий бізнес (у доктора Комаровського є своя клініка у Харкові).

Створення бренду для лікаря у сучасному світі, де інформація передається миттєво, – це проста необхідність для успішної в економічному плані діяльності. Буде образ, репутація, авторитет, будуть і клієнти, все дуже просто. І інтернет та інші засоби зв’язку зараз дають набагато більше можливостей, ніж банальне «сарафанне радіо».

Для чого медичним закладам підтримувати створення бренду конкретного лікаря?

Вигода для лікаря очевидна, але який зиск від «зіркових» спеціалістів медичному закладу? Чи не краще працювати із добрими середняками, у яких мінімум амбіцій, і які не будуть відкривати у майбутньому власну практику? Проте із посередніми лікарями і клініка залишиться посередньою. Від бренду лікаря для медичного закладу будуть наступні переваги:
  1. Збільшиться кількість клієнтів.
  2. Зросте довіра до клініки у споживачів.
  3. З’являться додаткові джерела реклами і канали просування своїх послуг.
  4. Виникне можливість обґрунтованого підняття цін на послуги клініки (за професіонала люди готові платити більше).
  5. Приклад одного лікаря буде мотивувати інших працювати над собою, вдосконалюватися.

Інструменти створення бренду лікаря

На сьогодні створити свій бренд лікар може за допомогою таких інструментів:
  • Особиста сторінка лікаря на профільних медичних сайтах та сайті клініки, в якій він працює. Там буде можливість дізнатися про його освіту, досвід, основні напрямки діяльності, почитати відгуки про нього, побачити фото (що дуже важливо для багатьох пацієнтів).
  • Сторінки у соціальних мережах. Ще один канал інформації, який розвивається бурхливими темпам. На особистій сторінці можна розміщати фото з конференцій, писати про нагороди, проведені діагностичні процедури чи операції тощо.
  • Статті на профільних медичних сайтах та у виданнях. Авторські статті демонструють високу кваліфікацію лікаря, його обізнаність у певній тематиці, показують, що він слідкує за новими тенденціями, піднімають його авторитет в очах пацієнтів.
  • Тісна співпраця зі ЗМІ. Мова йде про інтерв’ю, коментарі до тематичних статей, участь у медичних програмах на радіо та телебаченні. Класний лікар – це завжди зірка, його ім’я повинне викликати певні позитивні асоціації, а обличчя бути впізнаваним.
Отже, пройшли ті часи, коли для своєї успішної роботи лікар повинен був просто якісно працювати. Теперішній світ диктує нові умови, і для розвитку своєї кар’єри треба створювати власний бренд. Для цього зараз існує безліч ефективних інструментів, більшість з яких пов’язана з інтернетом. Виграє лише той, хто завжди залишається в центрі подій.

Автор: Ольга Купріянова
© Медичний портал Здоров-Інфо 

Поиск клиники