Перевозка больных

Медичне обладнання в ITMED

Пост-реліз конференції «Медичний заклад: організація та управління» - 2015

Пост-реліз конференції «Медичний заклад: організація та управління» - 201526 та 27 березня в Києві відбулася конференція «Медичний заклад: організація та управління». Організаторами Конференції виступили компанія «МедЕксперт» та Юридичне бюро Олени Бабич.

Партнерами конференції були компанії «БМТ» та «ПрофімедСервіс».

Більше 20 спікерів та експертів, найактуальніші теми у сфері менеджменту в медицині, 6 бізнес-кейсів з проблемних питань, що виникають під час управління медичними закладами та під час провадження медичного бізнесу в цілому – організатори підготували для учасників майданчик для обміну досвідом та практичними навичками.

Власники, керівники та менеджери медичних закладів мали змогу поділитися досвідом та обговорити актуальні проблеми в реформуванні медицини, маркетингу та HR, інструментів по збільшенню доходів медичного закладу та ще багато іншого. Для влиття «нової крові» у сферу медичного менеджменту організаторами була надана можливість взяти участь у Конференції студентам Школи охорони здоров’я НАУКМАна безоплатній основі.

Про менеджмент медичного закладу та нові тенденції в сфері медицини учасникам конференції розповідали найдосвідченіші фахівці в галузі управління медичним ринком, керівники провідних медичних закладів України, представники дотичних сфер – медичного страхування, асоціації франчайзингу, медичного туризму, зовнішні консультанти зі стратегічного розвитку та медичного маркетингу та координатор проектів програм підтримки малого та середнього бізнесу в Україні ЄБРР.
 
Юлія Кременська, завідувачка відділу персоналізованої геноміки, компанії "NanoMedTech",опираючись на власний досвід,розповідала про чудеса Сингапурської медицини та систему охорони здоров’я, засновану на принципах «трьох М» (MEDIFUND,  MEDISAFE, MEDISHIELD) - ефективна система при низьких бюджетних витратах та автономія державних лікарень у прийнятті управлінських рішень.
 
Павло Ковтонюк, головний редактор журналу «PRO менеджмент в охороні здоров’я», викладач Школи Охорони Здоров’я Києво-Могилянської Академії, учасник Стратегічної дорадчої групи з питань реформування системи охорони здоров'я в Україні,переконував менеджерів медичних закладів в тому, що «ніхто нічого не робитиме ДЛЯ Вас за Вас». Змінити ДБНи і СНІПи? Добитися дозволу на електронний документообіг? Спростити процедуру ліцензування медичних закладів? Приватна медицина повинна «взяти справи у свої руки» й брати повноцінну участь в розвитку галузі охорони здоров’я.
 
Олена Куценко,консультант зі стратегічного розвитку та управління, розповідала про нові моделі управління медичними закладами, які можуть відкрити «друге дихання» ефективному розвитку успішної клініки – якість, доступність та ефективність.
 
Тетяна Міхнова,генеральний директор та керівник проекту Медичного центру Св. Параскеви (Львів), ділилася секретами успіху медичного закладу: довіра замість лояльності, комунікація з пацієнтом, розуміння потреб пацієнтів та співробітників. Основним, що має бути в медичному закладі, є постійна робота з його працівниками. Слідкувати за досить швидкими змінами в потребах та очікуваннях пацієнтів лікарі не встигають. А внутрішні опитування співробітників допомагають менеджменту медичного закладу розробляти систему інформаційної підтримки для персоналу та коригувати комунікаційні можливості лікарів та інших медичних працівників.
     
Андрій Кривонос,голова Директорату Асоціації франчайзингу України, розповідав про доситьнову сферу в українській медицині – франчайзинг, а саме про ризики для обох сторін, переваги та недоліки тієї чи іншої моделі.
 
Як збільшити доходи Вашої клініки за допомогою правильного маркетингу, хто такі «вигідні» працівники і які сценарії для персоналу потрібно розробити в медичному закладі – відповіді на ці питання прозвучали у доповіді Юрія Черткова, Засновника та директора «Агентства Медичного Маркетингу».
 
Павло Вдович, координатор проектів програм підтримки малого та середнього бізнесу в Україні ЄБРР говорив про те, наскільки важливо довіряти своєму консультанту, від чого ще залежить успіх Вашого проекту та які можливості для медичних закладів України надають програми консультаційної та фінансової підтримки від ЄБРР.
 
Про настання ери надшвидкого технологічного розвитку медицини, про те, які переваги від стрімкого розвитку сфери medicaldevicesотримують медичні заклади та пацієнти розповідав Максим Москаленко, генеральний менеджер клінік «Німецька Стоматологія», викладач Медичного Університету ім. Богомольця. 
 
Володимир Богомаз,керівник проекту "Міжнародний медичний центр", Доцент кафедри внутрішньої медицини №3 НМУ імені О.О. Богомольця, ділився власним баченням того, наскільки важливою є належна якість медичного процесу, як подолати прірву між теорією і практикою в управлінні якістю та використання яких інструментів дозволить менеджерам медичних закладів вчасно приймати необхідні рішення для покращення результативності діагностично-лікувального процесу.
 
Про особливості корпоративної культури в медичному закладі та про те, яким чином можна використовувати соціальну мережу Facebookпри формуванні корпоративної культури на прикладі клініки Into-Sanaрозповідала Галина Усенко, генеральний директор клініки Into-Sana(Одеса), кількість персоналу якого складає близько 900 осіб. Такий звичний для багатьох онлайн ресурс як facebookможе бути зручним інструментом в процесі комунікації зі співробітниками не лише з приводу привітань зі святами, а й для спільного обговорення внутрішніх скарг й  неординарних подій закладу.
 
Експертами-практиками під час обговорення бізнес-кейсів першого дня були: Наталія Веретеннікова (адміністративний директор Q-Clinic, Київ), Олексій Бабич (генеральний директор медичної лабораторії «Діла», Київ) і Тамара Луговська (директор Центру планування сім’ї Тамари Луговської, Дніпропетровськ). Експерти та учасникиобговорювали дотримання лікарської таємниці, чому чорний PR– це все одно піар, та які ризики він несе для медичного закладу та як навчити  і чи можливо навчити працівників медичних центрів правильно діяти у форс-мажорних ситуаціях.
 
Доповідачі другого дня говорили про впровадження стандартів, медичний туризм, медичне страхуваннята лідерство.
 
Валерій Зукін, директор Клініки репродуктивної медицини «Надія» (Київ), запропонував до розгляду поняття індикаторів діяльності медичного закладу. На думку Валерія Дмитровича, дуже важливим є правильно визначитися з тим, які показники слід заміряти в конкретному медичному закладі, з якою метою слід це робити та на які стратегічні рішення можуть впливати різні групи індикаторів.
 
Кожний менеджер-лідер є окремою особистістю. Про важливість гармонії між душею і тілом, про те, як внутрішня гармонійність керівника медичного закладу впливає на розвиток організації та на комунікацію із співробітниками говорилаТетяна Тимошенко, президент Благодійного фонду «Серцем і душею»
 
Сергій Антонов, к.ю.н., Президент міжнародної корпорації PANAMEDICALGROUP, головний редактор журналу «Медична практика: організаційні та правові аспекти», познайомив учасників із основними принципами управління якістю в медичних закладах та з особливостями  підготовки та проведення сертифікації за стандартами ISOсерії 9000.
 
В продовження темиISO-сертифікації Олексій Бабич, генеральний директор медичної лабораторії «Діла» (Київ), ділився досвідом впровадження ISO-стандартизації в медичній лабораторії «Діла»та радив інвестувати у якість, адже в медичних закладах від цього залежить життя людей, а на додаток - і репутація Вашого закладу.
 
Про тенденції розвитку страхової медицини в Україні розповідав Олександр Залєтов, член Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг.
 
Анна Єніна, аналітик компанії «МедЕксперт», представила результати дослідження думки населення міст Києва щодо вибору ними медичних закладів та прокоментувала причини, що на її думку мають найбільший вплив на рівень впізнаваності медичних закладів у Києві та Львові.
 
Віолетта Янишевська, Президент української асоціації медичного туризму, віце-президент GHTC,говорилапро сучасні тенденції та перспективи розвитку медичного туризму в Україні. Спікер звернула увагу на те, що якщо сьогодні українські медичні заклади спільно будуть працювати над іміджем України як країни, в якій є якісні медичні послуги, то завтра кожному учаснику сфери виїзного медичного туризму буде значно легше залучати іноземних пацієнтів.
 
Доповідь Юлії Хомич, директора JK Consulting Group, була присвячена досвіду клінік Туреччини як країни, що є одним з лідерів у сфері медичного туризму.
 
Леся Хороленко, адвокат Юридичного бюро Олени Бабич,  підготувала матеріал для керівників медичних закладів про основні зміни в українському законодавстві, які очікують на сферу медичних послуг у цьому році.
 
Про те, що таке успішність медичного закладу, якими є ознаки успіху говорила Олена Лепешина, директор компанії «МедЕксперт». Виступ був присвячений факторам, що мають значний вплив на рівень успішності медичного закладу, що варто врахувати, щоб Ваш заклад був в «short-list» для вибору поміж інших і хто є та особа, відносно очікувань якої має формуватися стратегія розвитку медичного закладу.
 
Експертами-практиками при обговоренні бізнес-кейсів другого дня були: Дмитро Левченко (виконавчий директор Медичного Центру Святої Параскеви, Львів), Ірина Дамаскіна (директор Українсько-Німецької клініки  Flexis, Київ) та Дмитро Луфер (Операційний директор клініки Into-Sana, Одеса). Експерти та учасники поділилися своїм досвідом з приводу боротьби з неофіційними оплатами у приватних медичних закладах, говорили про те, як можна захистити матеріальні цінності медичного закладу, а також дискутували щодо впливу присутності керівника на робочому місці на поведінку персоналу клініки.
 
Частину коштів від реєстраційної участі в конференції та партнерських програм організатори направили у Благодійний Фонд «Серцем і душею» для  підтримки учасників АТО.

Під час дводенного спілкування з колегами та обміну досвідом, учасники конференції мали змогу отримати ефективні поради та консультації від керівників та менеджерів провідних медичних закладів. Озвучені питання та приклади рішень, використаних компаніями, допоможуть вирішити наявні проблеми в діяльності лікувальних установ.

Високий рівень організації, актуальні доповіді, практичні поради – старання організаторів оцінили учасники, представники преси та запрошені гості. Маємо надію, наступного року ще більше зацікавлених в отриманні унікальних знань спеціалістів зможуть відвідати конференцію та долучитися  до найгучнішої події в сфері медицини!  

Медична платформа

Медичні меблі в ITMED